fredag 17. april 2009

Dagen i dag skulle egentlig starte med at vi fikk tilbake særemnet. Men gjorde den det? Neida, tekstene våre ligger vel i kjøleskapet eller frysern eller ovnen eller hvor nå læreren vår oppbevarer dem (det er det vi får til svar hver gang vi spør om å få dem tilbake). Istedenfor skulle vi gjøre noen oppgaver som etter hvert ble til en slags framføring vi tydeligvis skal ha på mandag. Siden jeg trodde det bare var noen random oppgaver, tok jeg dem ikke så seriøst - nå ser det altså ut til at jeg kanskje må gjøre dem i løpet av helga istedenfor. Etterpå hadde vi to kjedelige historietimer, hvor vi satt og jobba selv. Jeg som faktisk hadde gjort leksa til i dag (som tydeligvis ikke var lekse likevel?). Etter historie og matfri kom det jeg hadde grua meg til i flere dager: nemlig cooper-test og 60-metern i en og samme gymtime. Jeg møtte opp til en mer eller mindre amputert klasse - tror kanskje ikke det var 50 % oppmøte en gang. Vi gikk ned til Moan for å starte med oppvarminga, men fant fort ut at det ikke var så veldig passende vær å ta en utholdenhetstest i. Det regna og blåste og vi holdt på å fryse ihjel. Derfor ble cooper-testen utsatt til 8. mai, så fram til da blir det hardtrening (or not...?). 60-metern gjennomførte vi likevel, men med rævva resultat fra min side. Jeg eier ikke hurtighet. Heldigvis har jeg ikke noe bruk for det heller, so I don't really care (sånn bortsett fra at deler av gym-karakteren baseres på denne crappy testen). Etter testinga fikk vi fri, og siden vi ikke hadde noen lærer i politikk og menneskerettigheter, var jeg hjemme allerede halv to. Ganske herlig i grunn! På vei hjem ble jeg oppringt av en fra en sommerjobb jeg har søkt på, og skal dra for å treffe han i løpet av neste uke eller noe. Så da er kanskje sommerjobben i boks! Må si jeg trenger pengene.

Hva skal dere gjøre i helga? Misliker dere gym-tester like mye som meg?

2 kommentarer:

camilla sa...

I helga jobba jeg. Og lærte å skifte hjul på bilen (obviously).
Neste helg er det konsert og konfirmasjon.

Jeg misliker gym. Gym suger!

Forresten, trenger du noen sinne dior-roser, kan jeg godt sy deg noen.

camilla sa...

*noensinne i et ord kanskje. wazzaevvah