mandag 25. mai 2009

What up, daaaaaaaawg?!

Nå begynner det å bli en stund siden jeg oppdaterte bloggen min. Sårri for det. Russetiden er nå over og det er for så vidt også undervisninga på videregående. Har så vidt kommet i gang med eksamenene nå. På fredag hadde jeg politikk og menneskerettigheter, som gikk helt greit. Ikke så bra som jeg hadde håpet, men absolutt ikke dårlig. Den ene oppgaven handlet om stortingsvalget til høsten og om hvilke sannsynlige regjeringsalternativer vi har. Jeg er glad jeg endelig satte meg litt ordentlig inn i disse politikk-greiene, for nå vet jeg iallefall at jeg ikke lenger trenger å frykte for at Siv Jensen blir statsminister. Og blir hun det, så varer det garantert ikke lenge. Den dama kommer aldri til å få flertall på stortinget. Jeg har også lurt litt på hva jeg skal stemme på til høsten. Jeg regner med det blir noe sentrumsnært, men har enda ikke klart å bestemme meg. Noen synspunkt på den saken?

I dag hadde vi norskeksamen, dvs. at jeg bare har en skriftlig eksamen igjen (samfunnsøkonomi som er 5. juni, altså LENGE til). Norsken gikk også helt greit, selv om jeg ikke var spesielt fornøyd med oppgavene. Det er Hamsun-år, for pokker - gi oss litt Hamsun! Omtrent alle oppgavene handlet om Norge, nasjonalromantikken og den slags ting. I dag har jeg iallefall satt meg godt inn i "Ja, vi elsker dette landet", så hvis det er noen som ønsker en analyse av den, spør meg (kan ikke garantere godt svar).

Nå for tiden driver jeg også og leter etter hybel i Bergen, så hvis det er noen som vet om noe, tell me! Jeg og Slængsi må bare få somla oss til å sette inn en annonse et sted...

Så, det var vel mer eller mindre det som skjer her for tiden. Nå må jeg forte meg å publisere, for snart er det tomt for batteri på pcn. Smell ya later, dudes!

2 kommentarer:

camilla sa...

Det var jo ikke trynet jeg mosa i asfalten. Nei, jeg gikk bare i Oslo med de nye høyhælte skoene mine. Og vrikka foten. Men er det ikke dødskult? Nå har jeg PLASTER, stort og hvitt. Ja.

Forresten, hvorfor leter du etter hybel i Bergen, når du skal bo i Sandefjord? Det lurer jeg på.

Kan du forresten gi meg en analyse av "Ja, vi elsker dette landet" ?

Hei, er det et rusekort på vei til meg i posten?
Du og du, hver gang jeg er med Lucy tenker vi over hvor mye vi savner deg! Du må komme på besøk snart. We.need.YOU.

Lucy Mörck sa...

Åh, tenkte jeg også skulle mase om rusekort, så har du liksom bare kommentarer som handler om det. hahaha!
Neida :D :D::D:D
Er enig med cmailla om at du må komme nedover snart. Og helst bli i MINST to uker.
(vent liitt til jeg event. klarer å ta lappen, så slipper vi å ta sååå mye buss, det er SYKT dyrtnå! må nesten betale 50 kr. for å komme seg til Larvik. SÆRR)
ja, nå har jeg vært så heldig og hatt deg litt på facechat i det siste. moahhaa.

Lykke til med å leite etter hybel i bergen (sandefjord) heng opp en søt lapp med kyssemerke på, kommer garantert til å funke.
VI KOMMER PÅ BESØK.

sheitface from Lucy som sier takk for at du liker pariserhjulbildet