tirsdag 2. juni 2009

Insomniaaaa

Ok, insomnia er kanskje en overdrivelse, men snart begynner jeg å lure på om det er noe som feiler meg. I ca 1 1/2 måned nå har jeg ikke klart å sove før 2-tiden på natta. Dette pågikk også i russetida (og før det) da jeg faktisk hadde skole og måtte stå opp klokka 7 på morgenen. En skulle tro at når man står opp klokka 7 på morgenen så burde man kunne klare å sove i 10-11-tida på kvelden. I alle fall om man kun har sovet 5 timer natta før det....og natta før det og natta før det. Nå som jeg ikke lenger har noe særlig skole (med unntak av eksamener og forberedelsesdager) gidder jeg ikke lenger prøve å legge meg før klokka er 12-1, men jeg prøver likevel å komme meg opp rundt 9-10 hver morgen. Det vil altså si at jeg ikke har snudd opp ned på døgnet. Problemet er (logisk nok) at jeg ikke er trøtt på kvelden. Jeg er ekstremt trøtt når jeg skal stå opp, jeg er (som regel) ekstremt trøtt rundt 17:00-18:00, men av en eller annen merkelig grunn klarer jeg å våkne skikkelig opp før det blir kveld. Grunnen til at jeg ikke får sove er heller ikke det at jeg ikke er aktiv. For en gangs skyld så har jeg faktisk klart å trene jevnt rundt 3-4 ganger i uken i litt over tre måneder nå(det som er litt sært her er at jeg er i dårligere form/er mindre utholden nå enn jeg var for kanskje en måned siden, selv om jeg trener mer nå). Jeg har heller ikke et helt sprengt kosthold (ikke at jeg skal påstå at jeg er sunn - laaangt i fra) og jeg drikker mye mindre kaffe enn før. Jeg fatter ikke hva som er galt. Noen som har noen forslag? I need help!

3 kommentarer:

Tyler Durden sa...

Jeg vet om en klubb du kan bli med i.

Ragnhild sa...

Haha, nei, den kommentaren må jeg bare overse, for den finnes jo egentlig ikke. Bare noe jeg innbiller meg

Lucy Mörck sa...

ååh! HAHAHA :D:D:D