tirsdag 28. juli 2009

Trånnjæm




Hello partypeople! Sitter her med kaffekoppen og That 70s show og nyter fridagen min (en av få). I går etter jobb dro jeg, Silje, Ida, Christina og Therese til Trondheim. Vel, først dro vi til Skogn, hvor vi fant ut at Therese hadde glemt lommeboka si på panseret av bilen da vi kjørte. Dermed måtte vi dra tilbake for å lete etter den. På vei tilbake ringte mora til Therese opp Ida og sa at noen hadde funnet lommeboka OG mobilen hennes. Litt flaks må man da ha. Anyways, vi kom oss til slutt til Trondheim og fikk shoppa litt. Jeg og Ida så etter sosseklær vi kunne bruke på BI. Fant ganske mye, men var fornuftlige nok til å ikke kjøpe alt. Jeg kjøpte meg bare bukse og en stripete skjorte (absolutt ikke meg i det hele tatt). Etter litt shopping stakk vi på Mækkærn og stappa i oss masse uhygenisk, genmanipulert og probably svineinfluensainfisert mat. Under besøket på Mækkærn oppdaget de fleste av oss at vi egentlig var veldig trøtte og fikk dermed ekstremt dårlig humor. Den dårlige humoren fortsatte hele veien hjem. Stakkars Therese var den eneste konsentrerte og alvorlige av oss, siden hun måtte stressekjøre hjem for at Ida og Christina skulle rekke ferga (hvilket de gjorde). Etter vi hadde sluppet av Ida og Christina på fergeleiet, fikk vi enda dårligere humor. Jeg tror ikke jeg skal si noe mer om den saken.

Men nu er det Scrubs! Så skal jeg jogge en tur. Snakkes!

1 kommentar:

camilla sa...

Gratulerer med sosseklær, Græggi. Fikk du lipgloss også? For jeg tror det er skikkelig in i år, som i fjor, som neste år. Jeg bruker lipgloss hele tida, liksom. Jeg går ALDRI ut av huset uten et lag eller to på mine smilende lepper ;D. En gang hadde jeg glemt den igjen hjemme, da jeg var ute og shoppa, krise! Heldigvis var det ingen som så meg, der jeg lurte meg forbi alle kjente fjes og kom fram til hyllen med kosmetikk. Der fant jeg fort en ny ynlingslipgloss med maksimumt med glitter og rosahet og smurte to tykke lag på leppene mine. Krise avverget! Da kunne jeg endelig gå uten å ha skjerfet foran munnen min. Du skulle bare sett som folk stirret etter meg der jeg paraderte bortover butikkene, hihi. Det var ikke få som plystret og ropte, skal jeg fortelle deg. Og da gjorde jeg bare ennå mer trutmunn og ristet litt på hodet, sånn her.
Her er et dikt jeg har laget om lipgloss:

Lipgloss er min bestevenn
gjør leppene mine glossy
Selv om noen sier det er sossy
Går jeg aldri uten den

Er det glitter i den er det flott
er den rosa, enda bedre
Sjarmerer i senk alle fedre
Med ligloss er jeg superhot

Var ikke det fint kanskje? Jeg er så glad i lipgloss! Hihi.
Super-lipgloss-smask fra lipgloss-jenta <3<5<32<5;D;);D