mandag 6. juli 2009

Outside the sun is shining, it seems like heaven ain't far away

I år kan jeg faktisk gå med på at sommer og sol er herlig. Har aldri vært noen stor fan av denne årstiden, men i år trives jeg ganske godt i sprengvarmen. Ikke at det er så utrolig varmt nå lenger. For første gang på flere uker tror jeg faktisk at jeg skal ha på meg bukse på jobb. I går var jeg nemlig dum nok til å dra på jobb i shorts og singlet. Klokka 3 på dagen var jo dette ganske behagelig, men da jeg skulle sykle hjem klokka kvart over ti på kvelden, holdt jeg på å fryse ihjel. Da var det fint å ha noen hjemme som kunne hente meg (mwaha). Det har blitt mye jobb i det siste, og jeg gleder meg til å få fri på tirsdag og onsdag (om det ikke dukker opp noen ekstravakter her). Neste uke skal jeg i utgangspunktet ikke jobbe i det hele tatt. Hvor herlig hadde det ikke vært med en hel uke fri? Men regner med det blir litt jobbing også da.

Hadde faktisk et par dager fri denne uka også, og de brukte jeg på å ligge ute i sola, bade og sist men ikke minst: dra på sykkeltur til Ytterøya. Det ble ikke så veldig mye sykling, og dagen som i utgangspunktet skulle være sunn, ble fyllt av potetgull, is og cola. But hey, vi spiste annanas, jordbær og vannmelon også, så det kunne vært verre. Den norske jordbærsesongen har jo også kommet i gang nå, og på de siste dagene tror jeg omtrent at jeg har brukt opp hele min jordbærspisekvote for sommeren. Har spist så mye jordbær at det er rart jeg ikke har føkka opp visse organer i kroppen.




Det var altså noen sommerbilder tatt med min fantastiske nye mobil! I løøøv it! Ellers er det vel ikke så mye spennende å si. Skal sende tilbake leiekontrakten til leiligheten vår i Bergen i dag (signert, naturligvis). Skummelt! Forresten kom jeg også til å tenke på at jeg har ganske lyst til å joine et eller annet treningsstudio i Bergen. Er det bortkasta penger?

Ingen kommentarer: