tirsdag 11. november 2008

Usaklige opplysninger om min sinnstilstand (og andre saker og ting som skjer for tiden)

  • Et år med å studere russisk i Minsk hadde vært tøft. Spesielt hvis Nord-Trøndelag fylkeskommune betaler det meste
  • Kroppen (spesielt leggene) er ødelagt av dagens løpetur
  • Jeg tror mest sannsynlig at jeg har anstrengelsesastma. Har lest litt om det nå, og jeg har omtrent alle symptomene. Må bestille legetime!
  • De neste ukene kommer til å bli litt fæle
  • Lurer på når jeg skal få tid til å jobbe med særemnet
  • Jeg husker nesten ingen av de tingene jeg skulle skrive her
  • Jeg må fikse russekort og betale russeklær før fredag (noen som har noen forslag til hva jeg skal ha på russekortet btw?)
  • Jeg liker Scrubs bedre og bedre for hver dag som går

8 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

Jaa!
du må ha noe kaizerrelatert D
det ska hvertfall jeg ha.
markveien eller noe :D
tlf: 170

camilla sa...

kaizersrelatert, vel. finnes det noe annet?

eeeh, nei!

camilla sa...

Nei, jeg liker ikke brus. Jeg liker ikke kullsyre, det stikker, øsj. Jeg likte det før (dog etter å ha rista litt på brusflaska), men etter at jeg slutta å drikke det har jeg innsett at det ikke er noe tap og at jeg faktisk ikke liker det.

Ja, de skoa. Nå har jeg endelig funnet kameraet mitt igjen (rydda det bort i en liten eske og glemte at det var der, kremt), så da blir det noen bedre bilder enn de jeg tok med mammas kamera, og da blir det sikkert en blogg om det. Ellers får jeg bare se om jeg treffer deg på msn en dag og sende over. De er kjempefine!

Nå kan jeg ikke si helt spesifikt hva jeg har drømt, men om jeg tenker på det og hvordan situasjonen min er nå, hva jeg er opptatt av og sånn, så skjønner jeg liksom hva den prøver å si. Det forutsetter at man ikke drømmer helt usaklige og random ting.
Før drømte jeg en del at noen var ute etter meg for å drepe meg. Ikke så veldig koselig. Og jeg vet ikke helt hva det betyr. Blabla.

Jeg har egentlig ikke noe nytt å snakke om, litt døll dag i dag. Skal lese teori til førerprøven. Jippi. Pappa har sagt han skal hjelpe meg litt, så jeg kommer meg vel i mål på et eller annet sett. Det er bare kjedelig, og jeg har hundre ting jeg har lyst til å gjøre før det. Sånn har vel du det hver dag, med lekser og oppgaver og sånt? Ah, glad jeg ikke går på skole.

Nå hører jeg klokka ringe nede, så da er det mat å få. Ergo er denne tafatte kommentaren over og ut. Vi snakkes, Græggi!

(Åja, unnskyld for den meldingen i går, ble litt tull og misfortåelser. vis forståelse, hihi.)

Lucy Mörck sa...

hihi, tror muse kan brukes til ALT, i går så jeg nemlig noen som sto på kunbstløp til ruled by secrecy.
tror nok det var skikkelig pent.

ånei, har jeg fulgt reglane nå igjen?

hæ?
alle kan ikke være en lovløs anarkist som deg, eh s-:

camilla sa...

FORRESTEN: Du må jo selvfølgelig studere russisk i Minsk! Det hadde vært supertøft, og så kunne du ha skrevet brev til DSI på russisk, hihi. Jeg støtter russisk i Minsk!

Ja, disse skoa. Jeg har funnet ut at jeg ikke skal unngå å kjøpe ting fordi det er det og det merket, jeg bare kjøper det jeg virkelig vil ha, som jeg syns er fint. Merke-schmerke.

Hei, skikkelig bra jobba! Imponerende, virkelig. Er vel ikke alle som får 6 på en Hamlet-tekst og samfunnsøkonomi? Wuhu!

Og nei, det er ikke helt en dingdong-klokke når maten er ferdig. Bare det maturet som ringer, vet du. Rundstykkene er ferdige, kom og spiiis.
Men en kraftig bjelle kunne vært lurt, særlig når bruttern sitter på rommet og hører på høy bråkemusikk.

Ja, jeg føler meg skikkelig miljøsvin også! Det er slitsomt, måtte tenke på at jeg egentlig forurenser og bruker opp noe som egentlig ikke burde vært brukt.Samtidig er det jo ikke folkeskikk å si til pappa "Nei, jeg tror ikke at jeg etter ca 25 kjøretimer gidder å ta lappen likevel. Ups, sorry!". Så nå skal jeg bare komme meg igjennom det og så får vi se hva som skjer. Jeg har jo ikke brukt mopedlappen til noe fornuftig enda.

Forresten fortalt at jobben flytter ned til Sandefjord?
I morgen skal jeg ta toget fra Oslo 08:00. Hurra.

Nei, jeg var nok ikke hos Lucy i helga. Det er for en stund siden, der jeg var dristré når jeg kom på bussen og hekta fast skjørtet i armlenet. Riiiitsj. Men jeg syns det ser litt tøft ut, så jeg bærer det med stolthet.
Alltid gøy hos Lucy, vettu!

Nønønø, det var dagens oppdatering. Har du en oppdatering til, kanskje? Eller, en i morgen. Alt etter som. Ha en fin kveeeeld.

Lucy Mörck sa...

NEI! seriøst?! Har du gjort deT?
Var det flaut eller? HIHI, beklager at jeg ler. Du skulle vært skikkelig pønker og vist fingern til han og bedt han passe sine egne saker? eh *-)

det jeg mente var, håper du er ok og i fin form. Du kommer sikkert aldri til å møte han igjen (eller kanksje dere gjør, og gifter dere eller noe. hiih.

hvorfor kom du plutselig inn på det med å ikke følge regler og sånt? ö sykla du på rød mann?
noe jeg burde vite?

eh, det som skjer er at. JEG HAR SPURT SKAGE OM HAN VIL BLI VENN MED MEG PÅ FACEBOOK! HJELP!! han har ikke svart meg enda, og husker nok ikke hvem jeg er. ):

det er det som skjer, og at jeg driter meg ut på kjøreskolen. Jaja.

Men hva skjer DER?! er det VELDIG mye å gjøre på skolen og sånt for tiden?
Kan jeg ikke ringe deg endag, da?
føler vi burde bodd i usa og hatt sånn telefon slik at vi kunne snakke tre på engang, litt som en msn-samtale bare med lyd. hadde vært kult og skikkelig jentete.

camilla sa...

Yo, man.

Så lenge noe er fint, kjøper jeg det nesten uansett. Om jeg har penger eller ikke. Jeg er carebear på penger også, egentlig. Så plutselig er alle borte, når jeg virkelig trenger dem. Gi meg lønn!
Og jeg liker alt som jeg syns er fint, og vakkert, så da må jeg jo liksom ha det. For å se på og bli glad av.

Neinei, det er jo bare praktisk å ha lappen. I tilfellet og blabla. Og så kan vi jo dra på tur aleine! Syns vi er store nok til det nå, ja.

Nå har jeg pendla to dager, og på mandag og tirsdag skal vi også ned til Sandefjord. Halvannen time buss, morgen og kveld. Og bussen går ikke hver time, selv om navnet TIMEkspressen skulle tilsi det. Neida, Hver andre time går den. Dumt å ikke rekke bussen da.

Gratulerer med snø! Vi har ingenting, bare kulde. Og jeg har kjøpt mange fine ting til mamma som hun skal få i kalenderen og jeg klarte det sikkert på kjempelite budsjett, for jeg begynte å kjøpe julegaver til andre, for pengene jeg fikk av mamma. Jeg vet hva jeg skal gi deg! Hihihi. Må huske å poste alt i tide. Memo: Kjøp frimerker.

Trallala, nå ringer snart mor med bjella nede. Diing dooong, mat å få!

camilla sa...

Jeg bare... bryr meg ikke om penger. Orker ikke mer, er så slitsomt. "Nei, jeg har ikke råd til den""Ja, den kan jeg jo kjøpe, jeg kjøper aldri noe","Å, den var altfor dyr" BLABLA. Finner jo aldri ut av det, for svarte!
Blakk når du har 800-1000 på kortet? Det er det jeg som regel har til rådighet, i starten av måneden. Gjerne litt mindre. Skulle til å si "Jeg må få meg en jobb, så jeg kan få lønn." Eh, ja.
Men det med minus, nei huff. Jeg skal aldri ha kredittkort! Jeg skal ha ett kort.

Is er jo kult da! Har gode minner fra en tur opp til Lille-Afrika, hvor vi stoppet på veien og sklei på isen. Og hver gang jeg hører på Maskineriplata tenker jeg bare på DEG og vinterferie. Ja, det var tider det!

Og hallo, du kan jo bare la være å kjøpe gaver. For all del! Gjør noe fornuftig med penga i stedet. Ja, det er stressende når man skal gi gaver til fast tid bare fordi kristendommen(kort, uintelligent versjon av hele greia). Merker jeg begynner å få dobbeltsyn på jul igjen, som i fjor. Seriøst, jeg begynte å grine fordi jeg syntes det var så slitsomt med juleaften. Hva er det for noe? Blabla, freaking juleshow.

Kusina mi lagde sukkertøy forleden. Hvorfor lager alle mat?
Jeg har laga julekort! Å, de er fine. Mazze glitter! Sender deg et, vettu, så du kan få se. Jadda.

Hvordan går det forresten med russeforberedelser og sånn? Funnet ut noe mer på kortet?

.L.
VEL Hilsen Camilla @->->--
.V.

(Ja, det er en rose og lev-vel-greia!)