søndag 2. november 2008

På hyttetur med kaninen i bur

Fredag kveld dro seks jenter og en kanin på hytta til Stine på Frosta. Det var mørkt og skummlet og ikke noe signal i Falstad-skogen. Det er alltid creepy å kjøre forbi Falstad-museet, men enda verre når det er mørkt og det kommer en skog etterpå som er så tjukk at man ikke får signal på mobilen inni den. På hytta gjorde vi ikke stort annet enn å spise, drikke og se på Sex & the City (vi ga nemlig Sex & the City-skoeska med alle sesongene i bursdagsgave til Stine) - utrolig genial serie. Jeg vil flytte til New York, gå ut på klubber og drikke cosmopolitans, få skodilla og bare ha det gøy. Dessuten vil jeg ha håret til Charlotte i Sex & the City! Niiiiiz. På lørdag dro halvparten av folka, men vi var fortsatt tre stk. igjen som hadde det veldig morsomt. Vi ble kvitt en del av den fæle lime smirinoffen vi kjøpte på båten på Russlandsturen. Jeg er LEI smirinoff nå altså! Spesielt den sorten. Jeg har desverre ingen bilder fra turen, for jeg er ikke helt sikker på hvor kameraet mitt er. Wopsideisi. Nå burde jeg egentlig lese religion. Og kanskje jogge en tur (spist alt for mye crap i helga). Jeg gruer meg til tre timer religion i mårra! PAINFULL! Heldigvis er ikke neste uke en veldig stressende uke. Tror for en gangs skyld at vi ikke har noen innleveringer og prøver. Woho! Once in a lifetime! Da blir det særemne-jobbing. Det burde iallefall bli det

Hva har dere gjort i helga?

1 kommentar:

camilla sa...

Hahaha! Nå burde du lese litt religion ja, etter en fyllehelg med sex and the city! Hahahaha!

Eh, ja, etter å ha ledd en stund kommer jeg til kommentaren.
Ragnhild; du har rett. Men det betyr ikke nødvendigvis at jeg mener det samme som deg. Nemlig. I do not agree! Men vi vet begge at du har rett, ja.
JO, du kan mer enn meg! Du engasjerer deg vel også litt mer? Jeg vet nada, men du har jo litt peil. Ikke kom og si at du ikke har litt peil!

Atonement (bare skriver det sånn som du skriver det, lalala) hørtes jo ut som en film jeg sikkert hadde likt. Kanskje? Bortsett fra at jeg helt sikkert ble forvirra jeg også, som du. Kanskje den er mer forståelig andre gangen du ser den? Noen filmer er jo bare sånn.

Mens vi/jeg snakker om film, i dag så jeg Fatso på kino. Aldri sunket så dypt ned i setet, haha. Blir skikkelig pinlig berørt på R(h)inos vegne. Og så var det meste litt latterlig, i det minste til å le av. Men den var godt laget, syns jeg. Gå og se den! Hihi.

Og jeg var jo på kino med Tine, som jeg ikke har sett på kjempelenge og det var dritkoselig! Vi bare snakka og snakka, hadde så mye å ta igjen. Og nå har vi bestemt oss for å ses mer, siden hun ikke gjør så mye på fritida og ikke jeg heller (etter jobb). Nå blirre ut på by'n med mæ! (Du drar jo bare på hytta)

Ja, dette har da altså vært en bra dag. Fått tilbake yndlingsbøkene mine av Andrea, helt supert. Jeg er rimelig glad og fornøyd for tida. Og nesten ikke hjemme, bare i Oslo og Sandvika hele tida. Å, jeg føler meg opptatt! Det er fint.

Trallala, nå som du har en uke uten stress, driver du med... hva driver du med?

Et siste råd: Drop Smirnoff, drikk ØL!