onsdag 5. november 2008

YES, WE CAN!







...saynomore...

3 kommentarer:

camilla sa...

President Obama, kan vi fikse det?
President Obama, ja vi kan!

Bra du engasjerer deg sånn! Syns det er helt toppen.

Det var vel ingen som sa noe om en fyllehelg, i så fall var det bare jeg. Jeg vet ikke når smirnoff har ført til fyll? Jeg drikker ikke smirnoff. Men man blir vel generelt litt gladere av smirnoff, tenker jeg?

Jeg vet ikke hvorfor jeg er enig i noe jeg mener er feil/ er uenig i noe jeg mener er rett. Jeg mener kanskje at du har mest riktig. Det du sier er jo ubenektelig mest fornuftig. Jeg er jo ikke kjent for å være fornuftig, så derfor mener jeg personlig noe helt annet. Ja?
Og uttalte meg fordi du spurte! Det var DU som starta. Jeg eier jo normal høflighet, og det er å svare på spørsmål. Men du vet mest om det, basta bom.

Skrivemaskiner er skikkelig kule i sanger! Har en sang hvor det plutselig trykkes masse på en skrivemaskin midt i. Terrorize, heter den sangen.

Hei! Da jeg var på rema1000 på tirsdag, sa gutten bak kassen at jeg hadde skikkelig fin genser (hadde på meg den ullgensern, vettø, som jeg hadde hos deg). Og da sa jeg tusen takk og at mamma hadde strikket den og at det var OL-genser, og det syntes han var skikkelig bra. Hihi. Og Tine kjente ham igjen, for han var et Steiner-barn og brukte å gå i sorte klær og bowlerhatt.

Jeg liker best juice, jeg! Det er godt, særlig tropisk. Eller mango. Mmmm.. JUICE. Jus jus jus jus jus.

Dette var en helt meningsløs kommentar, unnskyld. Jeg er litt borte, og ganske trøtt. Jeg har sydd nesten en hel kjole på jobben! Sydd skjørtet sammen, overdelene sammen, glidelås, blabla. Begynner å tenke at jeg kanskje duger til å sy likevel, når jeg bare blir satt til å sy kjoler andre skal se og ha på seg.

we want money!

camilla sa...

Hvem i all verden er Joe the plumber? Er det han som har Joe's Garage (Frank Zappa)?

Jojaneikanskjetja, jeg syns også at når noe er omtrent som brus, så er det jo like greit å drikke det. Men jeg drikker ikke og liker ikke brus. Kullsyre, nei takk. Syns også at når man drikker en øl annen hver dag, eller noe i den duren, så kan man like gjerne drikke brus. Det er jo like lite poeng i begge deler.

Jeg vet ikke om jeg mener fornuft er feil. Slutt på diskusjon.

Du får være med på alle russegreiene neste gang de er! Noe må du jo gå på? Hallo, du er russ én bloody gang i livet. Kom deg ut!
Dette var altså et råd fra hun som aldri blir russ. Yeee.

I helg har jeg kjøpt meg dritdyre sko, (fra min sine) lukseriøst undertøy, lagd vafler og sett film, og vært på noe slags kunstutstillingting i et gult hus.
Og synget "signe rusen" så mamma begynte å lure. Dette er en sang for et nytt årtusen! Nå hakket det i Vonbroten, og halve sangen ble borte. Blæ.
Men jeg har rydda litt og støvsugd! Yay me. Yay you som gjorde norsken!

I det siste har jeg drømt en del, og da har jeg også bedrevet litt analyse. Ikke som i "du drømmer at du mister alle tenna, du er gravid", men litt mer i den duren at jeg prøver å skjønne hva underbevisstheten min sier meg. Det er jo litt interessant? Og skremmenede. Og av og til visste jeg det jo fra før, ville bare ignorere det. Hva med deg, drømmer og analyserer du drømmene dine?

I morgen skal vi ha JULEVERKSTED! Jeg gleder meg, weee. Det er alltid kos, og så kommer alle og man lager masse rart og drikker te og snakker og trallala. Sosial begivenhet, ja takk.

Camilla hun har tusen penger, med andre ord tusen venner!

Lucy Mörck sa...

nønø, tror det kanksjer er min tur? jeg har vært så innmari Unreachable i det siste, men nå roer det seg STRAKS! og da skal jeg få rutiner, spise sunt igjen, trene, sminke meg, gå med høyehlte sko, klistremerker og tegninger på kroppen min, og ha masse fine smykker.

jeg holdte faktisk på å skrive medling til deg i ste, fordi som lest ovenfor prøvde jeg å fåkjøpt meg noen nye klær, men så syns jeg alt bare var så dyrt. haha. før jeg mtøte deg og camilla, pleide jeg ikke å tenke så nøye på prisen, bare tenkte "jaja, jeg kjøper jo ALDRI noe nytt ,så greit at det er litt dyrt" men så plutselig nå så tenker jeg:
"jaja, jeg kjøper jo ALDRI noe nytt så hvorfor skal jeg gidde å kjøpe noe så dyrt nå?" haha,også ER det egentlig ikke dyrt heller! haha!
men så syns jeg det hørtes litt frekt ut, men nå sa jeg det likevel.
fordi. jeg tror nemlig det er ganske positivt :D

men ja, hvis jeg liksom har si 1000 kr for å kjøpe klær for da, så får jeg jo ikke råd til SÅ mye klær hvis jeg f.eks skal kjøpe en greie, si en genser eller noe på lindex eller noe da, så koster jo den liksom 300 kr.
skikkelig kjipenr.
dessuten har jeg fått litt fobi mot å gå inn i de vanlige kjedebutikkene, så jeg har faktsik bestemt meg for å kjøpe litt klær på butikker jeg ALDRI i mitt liv hadde gått inn i, fordi de ser dyre ut, men istedet så kjøper jeg bare noe der på tilbud.
eh, ja. det skal bli den nye planen min da. også skal ejg jo. du vet. sy en del klær. må bare. eh, får tid til det.

premiera gikk SUPER! det var ikke så mange folk, så nå håper jeg det kommer skikkelig mange i morgen, når det er siste forestilling! det er faktisk bare to av vennene mine som har vært der og det var LArs og Tuva ):
føler at det er ganske mange som skylder meg å komme entur. men blabla, jeg er bare gld jeg kan være med, og at andre folk kommer jeg. :D
egentlig. måtte bare få med det litt negative også, som en slags. du vet. ikke advarsel men et HINT, kanskje da. som om mange av vennene mine leser kommentaren, JAJA.

du er skikkelig heldig da, for den gangen Ingvald tok MEST av var i går, og da ble det filma :D så nå har du noe å kose deg med til sommeren VETTU :D
hihihi.

ÅSsen har du det da?!
Har ikke prata med deg på kjeeempe lenge. noe jeg antar er min egen skyld. but but, it's not only only.
har litt lyst til å lære meg islandsk.

ja, ikke noe annet har skjedd her egetnlig, bortsett fra at jeg gleder meg helt sykt til å ha et normalt energinivå, får gjort lekser og tatt livet med ro.

og håper alt står bra til der også? :D
jeg føler at denne kommentaren ble litt lang.
lykke til med nynorsk! jeg lurer på om jeg skal legge til skage som venn på facebook. jeg turte jo å legge til morten fra horten,liksom.
hmm *-)

haha! koden for å sende inn er "sloold" hørtes ut som en versjon av Smooth. så morsomt!