lørdag 13. februar 2010

Kake og Kaizers og sånt...

Heisannsveisann! Nå sitter jeg i senga mi og fryser. Kos. Tenkte kanskje at jeg kunne komme med en liten oppdatering nå istedenfor å bare skrive om ekstremt fascinerende ting som skjer ute i den store vide verden. Livet mitt ligger vel på grensa til å være like fascinerende som google street view og froskemenn, right?

Er det bare jeg som synes programmer med lyd når du logger deg av og på er ufattelig skummelt? Har dere hørt det "sukket" som kommer opp når du logger deg av skype? Fryktelig! Det er som om PCn din plutselig har fått human feelings jo! Jaja, nå var det ikke akkurat datamaskiner med følelser jeg skulle skrive om her. Hm, hva skulle jeg skrive om igjen?

Vel, det som skjer er: Lagde oreokake/dotskake og hadde et lite Scrubs-maraton i går. Kake og Scrubs = verdens beste kombi. Enda bedre: vi har fortsatt igjen litt kake.
Bildet er fra bloggen til Ida. Og ja, litt skam at kaka ikke er rund, men sånn er det når man er studenter og ikke har rund kakeform. Forresten måtte vi bruke sjokolademousse med DAIM (!!!) i kaka. Det er også en skam. Vanlig sjokolademousse er tydeligvis mangelvare her i Bergen.

Også har jeg bestilt billetter til Kaizers i Oslo spektrum i april neste år. Denne gangen bestemte jeg meg for å være tidlig ute. Var jo for seint ute med å kjøpe billetter til konserten som var her i Bergen i går. Det skal bli digg å bo i Oslo. Da kan jeg jo stikke på konserter hele tiden + at jeg har noen å stikke på konsert med (no offence Slængs, men vi har kanskje en smule ulik musikksmak)!

Forresten så har jeg blitt helt hekta på å melde meg inn i sære grupper på facebook. Egentlig hater jeg folk som melder seg inn i usaklig mange grupper, fordi jeg rett og slett driter i om de vil ha freias påskeegg i 50 000 grams-plate eller smash-brus eller hvasøren det er folk vil ha. Prøver å forsvare meg med noe sånt som at hvis jeg begynner å le av tittelen til gruppa så har jeg lov å melde meg inn i den. Agreed? Back me up here!

Nei, stakkars dere som må høre på dette tullet. Nå skal jeg gå og gjøre noe lurt. Eeeeeelller...

Haha, nå kom Radio 1 Hits-reklamen på Spotify. Den er jo bare så gøy!

3 kommentarer:

Ida Winnberg sa...

Non-taken Rags! ;D

Lucy Mörck sa...

En liten kommentar til kommentar på min kommenater "bra! jeg holder meg unna alt, og tar heller med et... jernrør i lomma? eller ringer jeg supgergegg så blir jeg redda(): og jeg husker ikke hvorfor det var synd på meg (det er alltid litt synd på meg da (pi):'(

nicee! Jeg foreslår at du joiner "I never realized that after Monday and Tuesday, the calendar says W T F" Det er lov å melde seg inn i grupper man ler av, altså. (Y) jeg støttær!

og serræ i Åslå!
Hilsen Lucy som bomber deg med sms og kommentar, og nå skal jeg skrive på facebooken din, legge igjen beskejder på svareren din, oooog maile deg sykt mange mailer. møgøgøs!!!

camilla sa...

Fint, ser deg i Oslo :D