torsdag 4. februar 2010

Svada

Altså, bare fordi jeg en gang påsto at alt jeg skrev her var veldig gjennomtenkt (hvilket naturligvis ikke var ment sarkastisk at all), betyr ikke det at jeg ikke har lov til å skrive bare tullball og svada en gang i blant/ofte/hele tiden. Ca. 99 % av alle norske blogger er bare piss uansett, så da velger jeg å joine de 99 prosentene. Har det ganske fint sammen med de 99 prosentene jeg. Kul gjeng. Topp stemning. Woho...osv....

Anyroadzzzzz. Dagens ekstremalpunkter (ja, jeg har matte):

Toppunkt: da jeg logga på facern i mårrest og så at ei beskyldte typen sin for å være utro i statusen sin. That's good stuff altså! Jeg liker det når man henger ut folk som fortjener det på nettet. Det er nettopp derfor vi har vår kjære cyber space! Hvis noen bestemmer seg for å gjøre noe sånt mot meg skal jeg lage en internettside dedikert til dem. Sånn type www.blablabla-is-a-lying-cheating-bastard.com. Må jo sørge for å spread the word liksom.

Vendepunkt: Episode 1 og 2 av Lost - THE FINAL SEASON. Nå skulle jo naturligvis dette egentlig vært toppunktet, men det blir vel litt å ta i. Det skjedde litt av hvert der. Folk døde litt her og der og levde opp igjen og var på flere steder til samme tid. Classic Lost.


Bunnpunkt: Da mamma ringte meg og minte meg på hvor mye jeg unngår alle verdens problemer for tiden. Type: "driver du og leser mye for tiden da?" og "har du søkt på skole til høsten da?". Nei og nei. Jeg bare koper rundt i denne meningsløse verden uten noe mål og mening. Jeg utlyser herved en stilling som min personlige veileder. Du trenger bare å gjøre to ting: 1) Finn ut hva jeg er flink til, 2) Bestem hva jeg skal gjøre med livet mitt. Og ja, du vil naturligvis få grisefet lønn. Any takers?

Og for at de utstyrt med litt mindre hjerneceller også skal forstå dagen min, har jeg laget en liten illustrasjon:

1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

haha! JEG TAR JOBBEN!

du er flink til: å lage morsomme bilder i paint (har jo gamle slägere, camilla er nok enig med meg)
Du skal bli: rockestjerne, event. rockestjernemanager som bruker pengene til bandet på øl

(ordbekreftelsen var filyses, tror det e ren måte å si syflis på)