søndag 28. desember 2008

2008

Nå som dette året nærmer seg slutten, er det vanskelig å ikke tenke på alt det fine (og desverre også det litt mindre fine) som har skjedd. Det har vært et unormalt "bra" (om det er et passende ord) nyhetsår, med både presidentvalg, finanskriser, humanitære kriser og utallige andre kriser vi både har fått hørt og ikke hørt om. Dette har vært flott for folk som Are Kalvø og Jon Stewart - som lever av slike begivenheter -, men både den vestlige og ikke-vestlige verden står overfor en hel del problemer i det vi går det nye året i møte.

Også i mitt liv har det skjedd masse dette året. Ikke like dramatisk som at Obama ble valgt til president i USA kanskje, men absolutt like fantastisk! Here are zome piczzz:

Besøk av Lucy og Camilla i vinterferien:



Hamburg (EYP) på våren en gang:



Mange morsomme tema-bursdager:



Sommeren:





Klassetur til St.Petersburg september/oktober:


3 kommentarer:

camilla sa...

HAHAHA, kledde du deg ut som gave? Drittøft! Og de temabursdagene skulle jeg likt å være med på. Gosj, ser ut som om du har hatt mye moro i 2008, ja.

Kanskje vi får ta oss litt Gossip Girl-titting neste gang jeg er innom, da. Så vi kan få litt inspirasjon, liksom. Veldig gyldig grunn.

Jeg tenkte at det hadde vært typisk om jeg sa at lua mi var såå fin, og så er den egentlig schtøgg. Så jeg bare forsikrer meg nå.

Dessuten, om du skal bli i senga hele livet, blir ikke livet ditt særlig langt uten mat. Skal du bli grønnsak, du da? For en herlig tilværelse, du.

Planen med å gjøre verden bedre er å først kutte ut å kjøpe nye klær og minimalisere mitt forbruk av produkter som har noe i seg, som kommer fra dyr. Så skal jeg rett og slett bare gjøre tilværelsen bedre for folk som kjenner meg. HAHA. Det var vel litt... stortenkt. "Jeg heter Camilla og rett og slett ved å kjenne meg, vil livet ditt bli mye bedre!"

FORRESTEN! Hvordan ble russekortet ditt?
Raclett er fancy enough, det er bare å hive litt grønnsaker i en liten form, putte ost oppå og la det smelte inni et hjern. Vi spiser det neste gang DSI er samla her, vett.

Så fint! Da kan jeg skrive opp en tur til New York på kalendern min.

Nå syns jeg du skal komme på msn. Filthy lier!

(ooh, ordbekreftelsen er SNELYS)

camilla sa...

Badekarbildet er også ganske koselig (ja, siden jeg er med. Bare jeg er med på et bilde, blir det kjempekoselig. Jeg er en koselig person. Jeg har en superkoselig aura som får alle til å riktig kose seg. De kaller meg Kose-Camilla.). Har du forresten mange bilder fra vinterferien, og kunne du i såfall sende noen, eventuelt alle, over? Hadde vært tchæmpekos!

Jasså ja, du prioriterer å tjene penger framfor å gjøre ikkeno og snakke med meg på msn. Det var vel et fornuftig valg. Martine sa for litt siden at hun ville valgt penger, framfor vill festing på nyttårsaften. Jeg vet ikke om det er bra eller dårlig. Bra, fordi man trenger jo ikke være på trynefylla bare fordi det er nyttår, det skjer jo hvert år. Dårlig, fordi man kan bli grådig og materialistisk av for mye penger. Penger framfor moro? Men hvilken moro? Mye å tenke på der, ja.

Nå kommer det litt gjester om to strakser, så det får bli med denne "korte" kommentaren. Kanskje vi snakkes til helga igjen? Eller fredag. Du har vel fremdeles fri? Gjett hvem som gleder seg til å stå opp halv syv i morra. Ikke jeg, for å si det sånn.

Adios, banditt!

Lucy Mörck sa...

JElå!
Godt nyttår Græggimiiihn <3
Så ut som du hadde hatt et Superkoselig liv. Tror dette er min favorittbildeblogg, av en årsrevy. Føler det var dyp variasjon i bildene og bra øyeblikk ble knipsa (det har ikke noe med at jeg er med på minst tre av bildene, men seff. det er KOSELIG DA!!!!!!!!!!!!)

Jeg føler at vi har hatt et supert år, og til nesteår blir du med på slottsfjell, SANT?

åssen gåre? vil jeg treffe de gpå msn de tre neste dagene? (så forsvinner jeg, men oppdaget ebuddy, og da kan jeg jo være på msn hele tia, likxom)

Hvor feira du nyttår hen, da? (:

KlemZiKlemCoZoZoooZ og slikt
fra ELLUSEEY