torsdag 25. juni 2009

Ikke fullt så lei

Jajaja, sårri for at jeg skrev et klage-innlegg med masse skrivefeil (ut fra det som sto der kunne det ha sett ut som jeg virkelig fortjente karakteren jeg fikk på norskeksamen. Det vil tiden vise). Nå er faktisk livet ganske herlig her. Jeg liker vanligvis ikke steiksol, men nå synes jeg egentlig bare det er herlig. Kanskje jeg kan klare å få liiiitt farge i år jeg også? Jobben er også ganske ok gor tiden. Spesielt når man kan sitte ute i sola og spise sjokoladekake med verdens beste glasur på sammen med trivelige folk. Den største gladnyheten er at jeg og Ida mest sannsynlig har funnet oss hybel i Bergen. Etter mange "HÆ!?" og "jeg ringer deg tilbake", klarte jeg og Ida i dag å få masse info om en ganske herlig hybel/leilighet. Den virka ganske stor (noen som vil forklare meg hvor mye 70 kvm er?) og den var også ganske billig. Møblert var den også! Eneste problemet er at den er ganske gammel...tror vi. Beliggenheten er ganske digg. Ikke midt i sentrum, men tar vel ikke mer enn et kvarter å sykle dit. Etter mye leiting på gule sider fant jeg også ut at den lå ganske nærme vannet. Jippi! Ting årnær seg jo!

Ingen kommentarer: