lørdag 20. februar 2010

Look-a-likes vol. 1

Det er lørdag. Det er OL. Det er langrenn 30 km for menn med skibytte. Kan det bli bedre? Svaret er mest sannsynlig ja, med tanke på at jeg for øyeblikket blogger istedenfor å vie all min oppmerksomhet til tv-skjermen. Men la oss nå late som at jeg synes at 30 km er en akkurat passe lang distanse og at jeg følger nøye med på løpet. Jeg er jo tross alt norsk.

OL har medført mange hyggelige overraskelser og oppdagelser for meg. Nå tenker jeg ikke først og fremst på hvor moro det er å se på folk som tryner, nørds i kule bukser eller nordmenn som tar gull, men på idrettsutøvere med (tilsynelatende) tvillinger fra Hollywood. Det jeg egentlig ville dele med dere er nemlig tidenes tvillingpar: Aksel Lund Svindal og John Corbett (Aidan i Sex & The City). De er søren meg som to dråper vann


...som to utrolig handsome dråper vann!

2 kommentarer:

Silje sa...

hahahaha, æ digge bloggen din xD fliiire sååå høgt, hahaha

Lucy Mörck sa...

hahahaha! ser ikke hvem som er hvem jeg :S