fredag 19. februar 2010

*Spennende overskrift*

Morning! Det er kanskje ikke morgen lenger her i Norge, men sannsynligheten for at det er morgen et eller annet sted i verden er vel ganske stor. Poenget er at jeg er ganske dau. Man skulle trodd at to paracet, to kopper kaffe og 9-10 timer søvn skulle fått litt liv i meg, but noooo. Nå hører jeg på Morten Abel og ser One Tree Hill på TVn. Dvs. gjør jeg to ting jeg ikke liker. Men skal innrømme at hatet mitt for Morten Abel og One Tree Hill har blitt en smule dempet de siste åra. Må jo respektere at andre liker noe jeg ikke liker og alt det der tullet. For å være ærlig vet jeg ikke hvorfor jeg hatet Morten Abel så mye før heller. Han er jo norsk. Må være greie med norske musikere...bortsett fra type Jan Eggum og Bjørn Eidsvåg da. De gjør meg nesten litt flau over å være norsk.

Uansett. Hadde det moro på "klassefest" i går. Dog vi aldri stakk på klassefesten. Kvelden besto av synging (både på engelsk og indisk), rapping og dansing. Og å tenke ut nye og geniale oppfinnelser, selvfølgelig.


Tequila Sunrise! Med litt drøyt mye tequila

Her er Sandiyas fantastiske oppfinnelse. Gjennbruk av isbitposer!

Nå skal jeg se Home & Away. Sitter bare og venter på at Sam skal dø. Oops, spoiler allert!

Ingen kommentarer: