mandag 22. februar 2010

Trøbbel i paradis

Blei ikke spesielt glad da jeg våknet i mårrest og så at det fortsatt snødde. Hva er greia med at det skal komme 100 cm snø som bruker én måned på å renne bort hver jækla måned nå i vinter? Det er nesten så jeg vil gå så langt som å si at jeg heller vil være hjemme i trøndelag hvor det er minus 20. Der oppe slipper de iallefall å vasse til skola med sørpe opp til knærne hver fukkings dag. Dette gjør meg så frustrert at jeg nettopp fikk et nervøst sammenbrudd og slo i veggen til hendene mine blødde. Åh, nei, I had myself confused with Alexander Rybak der for et lite sekund. Mitt lille værproblem blir vel bare bare en liten fillesak sammenlignet med det Rybaken har rotet seg bort i. Visstnok er "de store gutta" mot ham, og det høres jo ikke bra ut. Lurer bare litt på hvem han mener at disse store guttene er. For å være ærlig er vel de fleste gutter ganske store sammenlignet med Rybak. Kanskje har han kranglet med bestisen Didrik Solli-Tangen? Det må nok være en stor påkjenning for veslefrikk med fela.

Over til mine store filleproblemer igjen. Og dette er alvorlig altså, folkens. Fyren som jeg og Ida bruker å spionere på over gata har byttet kontor. Plutselig har de fjernet alt av pulter og datautstyr fra rommet og satt inn en tavle der. Hvem skal vi nå se på de få gangene vi sitter ved middagsbordet og spiser middag? Katastrofalt!
Kontoret hvor han egentlig jobber ligger øverst til høyre der. Kjære kontormann, hvor har du blitt av? Jeg lover å ikke disse deg fordi du er inne på VG Nett i arbeidstiden mer!

1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

halla botch! Nå gikk jeg inn på bloggen din for å muntre meg opp litt (var nemlig litt sur og grinete) og JAMMEN hjalp det som hvetebrød :D
latter kurerer fakkahumør.com