onsdag 19. mai 2010

And now for something completely different

Død numero uno er overstått. Da er det bare tre igjen. Man sier at katter har ni liv...big deal!! Jeg har uendelig med liv (og godt er det, for jeg dør litt hver dag). Velvelvel, ellers kan jeg opplyse om at det å ha eksamen på Brann Stadion ikke var så spesielt. Bortsett fra at jeg var den eneste som møtte opp på midtbanen da. Neida, gjorde desverre ikke det, men hadde ikke hatt noe i mot å ha eksamen under åpen himmel. Om en ukes tid er det eksamen i matte eller statistikk eller noe sånt, så jeg tror det uendelige lageret mitt med liv kommer godt med.


Og ellers...litt bilder fra de siste dagene med besøk fra nord.

Her er det fine været vi ble møtt av den dagen vi tenkte oss opp på Ulriken
 

Og forresten: hvorfor er det så sykt mange som skal opp på Fløien på 17. mai? Lengste køa jeg har stått i ever sånn ca. Passa godt at jeg holdt på å fryse rævva av meg da. Var ikke akkurat varmere oppå fjellet, men jeg måtte tvinge i meg en is likevel. Var tross alt 17. mai. Hadde dere en like kald 17. mai som meg?

1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

Mmm, siden jeg kjenner deg, så kan jeg fortelle deg at det er Gon hvor hytta er, og strekning, Bjølsen-Strømmen, hihihi.
Når er du ferdig i Bergen da, frøken? (: