tirsdag 4. mai 2010

Dette gjør jeg akkurat nå

Siden forrige blogginnlegg ikke var interessant nok for dere, skal jeg gi dere et skikkelig meningsfullt og superbra innlegg nå. Tror virkelig dette kan være med på å redde verden.

I dag har jeg vært en tur på skola, dratt hjem, dratt på skola/lesesalen igjen og deretter trent (hvor mange sultne barn i Afrika tror dere jeg reddet med denne setningen?). Nå sitter jeg i sengen min og spiser ostesmørbrød og drikker kakao

*kunstpause mens telefonen min jobber hardt med å føre over de dødskule bildene til pcn*
Tata!

samtidig som jeg ser på Family Guy

I går kveld/natt så jeg derimot på Dexter. Her møter Dexter sin "gode venn" Trinity. Ida, you got to see this:

Elsker denne scenen. Elsker Dexter.

Og med de visdomsordene avslutter jeg blogginnlegget som gjorde at både ostesmørdbrødet og kakaoen min ble kald...men såpass må man vel ofre for å redde verden.

2 kommentarer:

Ida Winnberg sa...

haha! greit d va en bra scene! ;)

Anonym sa...

crazybananas!