torsdag 20. mai 2010

PIIIIIE



Morning nørds! I dag har jeg et viktig budskap til verden: PIE! Hvorfor har pai liksom ikke slått gjennom helt her i Norge? Føler vi at vi har nok å hanskes med når det gjelder brownies og oreokake? Jeg kunne faktisk levd utelukkende på pai (da mener jeg dessertpai proppet med sukker (!!) og bær, og ikke en eller annen næringsrik middagspai). Så folkens, hvis dere trenger noe for å overleve resten av uka, er mitt tips: LAG EN PAI!

Wow, tror faktisk dette er noe av det mest usaklige jeg noen gang har skrevet. Til og med mer usaklig enn alle MGP-innleggene mine her på bloggen og tekstene jeg skrev i engelsk på ungdomsskola (bare spør den tidliger engelsklæreren min....huff, all den dritten hun måtte lese).

1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

skjønner!
sånn er studenterlivet ass. Flytting, flytting, vasking, flytting. og litt studering.

haha, skal love deg at til sommern/høsten skal vi mekke mye digg pai, allá leifur, græggi og løssi, med massé, massé vanniljesaus
(massé, er på en måte sånn som man sier masse bare på mangemangen ganger-måten)