lørdag 6. september 2008

Daaaaaarliing

Har funnet ut at jeg egentlig er litt slem mot bloggen min. Jeg skriver bare innlegg om jeg enten holder på å kjeder meg ihjel, eller jeg egentlig har masse andre kjedelige ting jeg heller burde gjøre. Denne gangen er det sistnevnte.

I går feiret jeg og Silje bursdagen vår hjemme hos henne. I Markabygda (yeah, that's right). Vi hadde 70-tallstema - noe som var veldig gøy. Først hadde jeg tenkt å være hippie, men så fant jeg ut at jeg heller skulle være en fin husmor. Høhø. This is what I was wearing: rosa kjole med hvite prikker (som var mammas en gang i tiden), hvitt magebelte (silje sitt), hvitt perlesmykke
(også silje sitt), masse sminke og krølla hår. Folk var generelt veldig morsomt kledd. Siden vi var så retro, så vi likegjerne Grease i samma slengen. Artiiig. Jeg fikk masse fine gaver (dvs. penger, for det meste) og var generelt fornøyd med kvelden. Here are some picsss:

2 kommentarer:

camilla sa...

Hello there, darling vind.

Dette er på en måte en kommentar for å si til deg at jeg har skrevet enkommentar til deg som jeg muligens ventet svar på. Men kanskje var den så kjedelig at du ikke gadd? Jeg er ikke i mitt beste kommentarhumør for tida.

I dag har jeg brukt hele dagen til å sofe, og så lagde jeg kanelsnurrer til glede for hele familien og drøftet familiens galskap med mamma og pappa. Det viser seg at det å tro at alle andre som jeg ikke vet om/kjenner er normale, blir feil. Vi er alle gale.
Har du noen tanker om det?

Så vil jeg si at bursdagen så riktig festelig ut, og at kjolen som var din mors var kjempefin. Tror ikke mamman min har noe sånt, bare gule sko som er et nummer for store. Lenge leve 70-tallet!
(Ja, skal du også se Den siste revejakta?)

I helga var jeg (som du kanskje vet) hos Lucy, og der så vi igjennom både Himmelfall og Hodet over vannet, to norske filmer med to forskjellige norske menn som prater en viss sjarmerende stavangersdialekt. Mmm.
(Morten Abel og Kristoffer Joner)

Ellers er det regnvær og jeg har klippet i klærne mine og sett bortklipte scener fra Tjenare Kungen. Det burde vi ha gjort! Det var jo nesten som en ekstra film.

Nuvel. Det er sent og jeg er ikke trøtt. Problem.

Guten nacht, Darling!

Lucy Mörck sa...

heihei! du, så innmarikult partyet ditt så ut som! Skikkelig bra :D
Hurrahurra.

jo, du kan j oskaffe deg sånn at du får mail hver gang du har fått en kommetnar? de thar jeg og da er det kjempeenkelt å holde styr på alt :D

moaha, jeg har tullamobba deg så mye at du ikke vet at jeg har gjort det engang, MOAHAHA!

Nøhø, jeg vi lha e nstudiedag. men nå er det jo STRAKS høstferie. Forresten, blir du med til Danmark i vinterferien?

HVORDAN HAR DU DET?
Farvel og rosakjolemedhviteprikker
(okei, dette ble en dum kommentar)