lørdag 13. september 2008

Lalala, ich bin stressa

Phew! Endelig ferdig med å skrive analyse (+++) av Et dukkehjem. Jeg hater nesten det stykket litt nå. Selv om jeg skrev at jeg likte det i teksten. Jeg leverte teksten min hele to minutter før fristen, og var heller ikke ferdig før da. For å være ærlig, var jeg ikke helt ferdig da heller, men what the heck, sånn kan det gå. Hadde jeg enda hatt mulighet til å slappe av litt nå som jeg er ferdig med denne innleveringa, hadde jeg sikkert følt meg litt bra for øyeblikket, men med tanke på at jeg skal gjennom alt for mange prøver, lekser, EYP-shit og masse annen crap de neste to ukene, så er jeg egentlig bare stressa enda. I morgen kan jeg ikke en gang sove lenge, for da må jeg på magneten for å stå på kake-lotteri-opplegg. Jeg skulle ikke meldt meg frivillig vettu, men får så dårlig samvittighet når jeg ikke gjør det. Det blir nok ikke så slitsomt å stå der nede uansett, med tanke på at jeg skal stå der fra 10-12. Mest sannsynlig den tiden på dagen hvor det er minst folk der. Er jeg schmart, så tar jeg med meg historieboka nedover, så jeg kan lese litt på det samtidig. Kan alltids prøve. Men nå er jeg sulten. Så jeg skal skaffe meg mat. Livet er hardt, folkens, men snart skal vi på klassetur, og etter det er det høstferie, og lever jeg fortsatt når den tid kommer, er jeg lykkelig

1 kommentar:

camilla sa...

ADVARSEL: EKSTREMT KJEDELIG KOMMENTAR. LESES PÅ EGET ANSVAR.

Du hadde et godt poeng der. Jeg vet ikke hva som skjer med blogggreia her, men av og til kommer jeg ikke inn på noen blogger i det hele tatt, og av og til kommer jeg inn på hovedsidene, men ikke kommentargreiene. Frustrerende og unyttig.

Gråstua var bare en stue som solgte ting og tang utviklingshemmede hadde laga, på slike arbeidssenter. Fortalte jeg ikke det? Og at jeg skal kjøpe julegaver der. (Eh, ja, om jeg ikke lager de selv da, jeg har jo gode intensjoner om å gjøre det hvert bidige år.)

Ja, det er stolen. Den er SÅ FIN. Peneste møbelet jeg har sett på lenge. Når jeg flytter ut, trenger jeg ikke annet enn den stolen. Stol, stol, stol, stol.
Å gå på kunsthøgskolen hadde vel ikke vært så verst, men jeg vet ikke helt.
Du vet, det er MANGE som har mye bedre tegneferdigheter, sans for form og farge og er estitiske interesserte enn meg. Ærlig talt, så kan jeg jo egentlig ikke tegne veldig pent. Jeg bare jukser.

Jeg vet ikke, bare mange ting, vet du, som gjør hele bildet. Nå er kanskje ikke "gal" det rette ordet, men vi er ikke "normale" eller A4.
Mad, mad worl, eller hva?

Den siste revejakta var forresten ganske så fin. Og hadde en slutt jeg ikke så for meg, så det var jo bare positivt. Thumbs up.

Det var vel mest fordi... det er så fint å klippe i klær. Syns ikke du? Jeg ville ha skjørtet litt kortere, så da klippa jeg litt der, og så klippa jeg litt i halsutrigningen på en t-skjorte, som var helt inntil halsen. Bare for å prøve hvordan det ble. Gjør ikke du ting av nysgjerrighet?

Joda. Nå er jeg i regn og høstmodus, selv om jeg ikke har drukket kakao. Jeg drakk kaffe i går! Mmmm, kaffe. Kaffe og kaker. Heisveis, liksom.

I dag er det ikke stort å rapportere om, bortsett fra at jeg har spilt Lukestaralbumet opptil flere ganger igjen.
It's not the end of the world
but you can see it from here.
Om du ikke har fått noen sanger, skal jeg sørge for at de blir lagt i den delte mappa, for dette er slikt du MÅ høre på. Selv om pappa sier det er monotont.

Nå hører jeg Muse, sitter under et teppe, med tøfler (jeg har tøfler, ikke teppet) og snufser. Forkjølelse, her kommer jeg!

Åja, hvordan gikk det med selginga av kaker og sånt? Kom det noen gamle damer og skulle smake?

EKSTREMT KJEDELIG KOMMENTAR OVER.