mandag 1. september 2008

Helga











Halla! Jeg hadde ingen kommentarer å lese eller noen å svare på (eller kanskje? si ifra hvis noen mangler svar. jeg hakke kontroll), så da bestemte jeg meg for å skrive et innlegg om Trondheimsturen min. På lørdag dro jeg altså til Trondheim for å besøke Ann Krisin. På toget satt jeg ved siden av en gjeng med fulle førtiåringer fra Åsen. Det må være noen av de verste folka å sitte ved siden av på toget (eller i det hele tatt). Se for deg fem høylytte og fulle Nord-Trøndere som ler og søler øl utover toget. Da er det bra å ha mp3-spiller.

I Trondheim møtte jeg faktisk på en del kjentfolk før jeg møtte Ann Kristin. Ganske så koselig. Det blei etter hvert litt shopping på meg, selv om jeg egetntlig er meget, meget fattig. Jeg kjøpte helt nødvendige ting da. En stor veske fra etellerannet på Trondheim Torg til 300 kr (egentlig ikke så verst!), en veldig fin gråblå bukse fra H&M til 400 kr og en hvit singlet + en hvit t-skjorte fra bokbok til 50 kr tilsammen (så billig at jeg bare måtte kjøpe det). Nå er jeg passe fattig og lurer litt å hvordan jeg skal finansiere russklær og skoletur. Får heldigvis stipend og lønn før den tid. Jay.

Hjemme på hybelen til Ann Kristin chilla vi, spiste godteri og drakk kaffe. Det var skikkelig digg! Vi bare prata og prata. Kjempekos. Det samme gjorde vi på søndag, før vi dro ned til byen og kjøpte kaffe og is og satt ute i sola og slappa av. Så gikk vi opp til hybelen igjen, og etter det ned til byen igjen, leita litt etter en buss Ann Kristin skulle ta og til slutt kom jeg meg på toget igjen. Denne gangen var det heldigvis ingen fulle folk der.

Fine bilder, ikke sant? Jeg har ikke tatt bilder av noen av klærne jeg kjøpte, men det får bare være. Enjoy!

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

hææhææ. jeg tør påstå at jeg har sendt en kommentar til deg. Men jeg vet du hater meg og ikke vil prat emed meg mer, bare fordi jeg tullemobber deg hele tiden.

hørtes ut som en fin tur affal :D
hihi, så du noe mer intneressant da? noen pønkegutter å h&m KANSKJE?!

hihihii. har ud det flott? jeg ka nspoare litt penger til deg ass. i tønsberg så samler vi nemlig på 50øringer, og de kan jeg jo sende i posten, siden de snart må bli brukt ettersom du vet. de går ut av prod. møhøhøh.

jeg er på skolen, og jeg vet ikke om jeg har noe her å gjøre egentlig. føler jeg bare kan gi opp og forsove meg hver dag eller noe. kanskje jeg bare er dømt til å jobbe i barnehage eller helsetjenesten.
BUFUCKIGNSHU

camilla sa...

SÅ FIN JAKKE! Helt knall at du kjøpte den, definitivt riktig ting å gjøre. Way to go!

Nå har det seg slik at jeg ikke kommer inn på bloggen min, så jeg får ikke sett kommentaren din, så jeg vet ikke hva jeg skal svare på.

I dag har jeg vært tre steder for å se etter jobb, men ingen av de egnet seg. Nå gir jeg snart opp, og lever hele livet på trygd.
MEN, vi var innom en butikk som heter Gråstua, hvor de selger ting og tang fra arbeids-sentere, eller noe i den duren, hvor fysisk utviklingshemmede arbeider og lager ting. Så da måtte jeg liksom kjøpe noe, følte jeg, og fant et fint armbånd med tovede kuler på i lilla og grønt. Og i huset ved siden av hadde de masse fairtrade-greier, så nå vet jeg hvor jeg skal kjøpe julegavene.

Ellers... vet jeg ikke helt.
-Jeg har funnet mitt neste kjøpsobjekt som koster 4000, og er en utrolig fin stol som jeg gleder meg til å eie.
-Har jeg vurdert det til at jeg må kjøpe en Vampire Weekend-cd. Søk på dem på Google!
-Syns jeg bildene dine er fine og koselige.
-Har jeg tilbrakt merkelig mye tid i stallen, med Martine.
-Har jeg hatt glattkjøring, og det er GØY. Du må ha glattkjøring! Det er meningen at man skal skli og skrense og alt mulig. Kjempegøy!
-Spiste hele familien middag på Peppes (tilbud, vettu) og det var ganske koselig. Jeg fikk selvfølgelig kjøre.
-Har jeg fått teoribok til kjøring, men den var så kjedelig at jeg på en måte ga opp. Wupsi.

Håper du og dine er even, så snakkas vi snart!