mandag 17. august 2009

Joggetur, kjøttboller og blodig tommel

Siden alle andre oppdaterer bloggen sin sånn ca. hvert femte sekund for tiden, så følte jeg at jeg også måtte skrive noe her. Nå har altså jeg og Ida flytta inn i hybelen/leiligheta vår i Bergen. Her er alt fint og flott og sentralt. Det eneste problemet er at det er litt gammelt og at vi har et rævva dusjhode som ikke funker i det hele tatt. Vi har nå vært her i fem dager og jeg kjenner at jeg sånn delvis begynner å komme til ro med at jeg faktisk skal bo her (selv om det er litt absurd). I de siste dagene har vi utforska byen litt. Jeg har allerede klart å rote meg bort da jeg var ute og jogga. Etter mye fram og tilbake måtte jeg rett og slett innse at jeg ikke fant frem og bare snu og gå tilbake igjen samme veien som jeg kom (dvs. gjennom en lang og fæl tunnel). I dag da jeg var ute og jogga valgte jeg altså en litt mer simpel og kort rute. På Levanger fikk jeg helt angst da jeg møtte på noen under joggeturene mine, men her går det faktisk bra - jeg møter jo på folk hele tiden, så det er rett og slett ikke mulig å bry seg om det. Ellers klarte jeg å kutte meg på tommelen i dag da jeg skulle skjære opp en gullerot. Jævlig irriterende! Jeg var sulten og hadde lyst på middag (kjøttboller - som vi forresten måtte kjempe hardt for å få kjøpt) også måtte jeg selvfølgelig skjære meg og begynne å blø som en tulling. Plaster har vi heller ikke, men dopapir funker ganske bra.

Det var alt fra meg for denne gangen. Og ja, forresten: det regner ganske mye her.

1 kommentar:

Anonym sa...

du har endra overskrift;D

Hilsen slængs:D