fredag 9. april 2010

Sure, I could live here

Som dere kanskje vet skal jeg flytte til høsten. Derfor leter jeg etter et nytt sted å bo. Å finne en leilighet/hybel som ser rimelig grei ut til en ok pris er lettere sagt enn gjort. I dag fant jeg mot alle odds et moderne nybygget boligområde til en...tja, hva skal jeg kalle det? Fair price?

Her kan dere se kjøkken/oppholdsrom

Soverom

Flislagt (!!) bad

Neimen! Dette er ikke et moderne nybygget boligområde, dette er jo Halden Fengsel! Say what? Ja, jeg sa fengsel. Det er søren meg ikke rart folk blir kriminelle!

Da vil jeg avslutte denne tankevekkeren av et blogginnlegg med en tankevekkende, småstygg vits:
Random german woman to Robin Williams: Why do you think we have so little comedy in Germany?
Robin Williams: Did you ever stop to think that it is because you killed all the funny people?

One word: BOOYAH!

1 kommentar:

pernille sa...

Hahah, bra jobba Robbie. Likte bloggen din, du skriver morsomt!