onsdag 24. mars 2010

SIIIBASTIAAAAN!

Long time, no blogging. Sorry macs, men det er ikke min skyld at ingen har gjort noe teit jeg kan irritere meg over. Dette er faktisk deres ansvar! Det eneste som har skjedd siden sist er at jeg har oppdaget hvordan Sebastian fra Kamilla & Tyven ser ut som voksen. Dere husker vel søte Sebastian med blonde krøller? Let me refresh your memory:

Her om dagen fant jeg altså ut at søte lille Sebastian heter Dennis Storhøi og ser sånn ut

Er dere like sjokkerte som meg eller?! Han der er jo kjent også i dag! Og se så ond han ser ut! Hadde han spilt i Kamilla & Tyven i voksen alder, hadde han så lett fått rollen som Joakim Jensen!

Dette setter virkelig alt i et nytt perspektiv...

3 kommentarer:

camilla sa...

Venta lenge på denne bloggen! Kjempefin!
Haha.

Anonym sa...

kamilla og tyven-maraton i kveld da. du tar med vhs-spiller, æ tar med snytepapir. lett.

pernille sa...

Neei, tuller du! Er det Dennis Storhøi? Sykt.