søndag 6. juli 2008

A man with a plan

"People are just bastard covered bastards with bastard filling" - Dr. Cox

I dag ble det ikke så fint vær som jeg trodde det skulle bli. Hadde planer om å ligge ute i hengekøya og lese hele dagen. Jeg får lese litt likevel da, siden boka mi faktisk er litt spennende. Kanskje jeg til og med skal lese flere av bøkene i serien? Jeg må passe på å ha igjen noen sider til reisen ned til Larvik da, for den kan fort bli litt kjedelig. Egentlig er det ikke lesing jeg burde gjøre i dag, men matte. Boring. Så, i kveld skal jeg på kino. Woho, Narnia!

Jeg gleder meg veldig til å besøke Lucy sammen med Camilla nå altså! Jeg fikk litt sjokk når jeg fant ut at jeg faktisk drar tirsdag kveld. Ikke helt mentalt forberedt på det. Men nå tror jeg at jeg er det. Vi skal ha det gøy! Dra på piknik, se film, spise mat, chille og en del andre ting som jeg ikke har helt peiling på hva er. Satser på at det blir bra!

Ingen kommentarer: