mandag 7. juli 2008

Those who are dead are not dead they're just living in my head

I det siste har jeg hatt en merkelig trang til å blogge, men jeg vet som regel ikke hva jeg skal skrive om, så det blir litt kaos. Og nei, dette er ikke et unntak. Here we go.

Den siste tiden har jeg begynt å holde meg mye mer unna pcn, noe jeg egentlig er veldig glad for. Data er kjedelig, mann! Virkelig kjedelig. Facebook er dødt, nettby er dødt, og jeg kan ikke akkurat si at deter så veldig mye party på denne bloggen heller. På msn er det iallefall ikke noe liv. Som regel er jeg bare på datan for å lese Aftenposten eller for å høre på musikk. MEN det er en ting jeg savner litt med mitt tidligere data-liv: Før, da jeg blogga på msn-space-greia (ja, det er ages ago nå), hadde man skikkelig god mulighet til å stikke innom andres blogger og lese litt her og der. Her kan man nesten ikke gjøre det at all. Greit, man kan lese bloggene til de man kjenner, men for det første så kjenner jeg ikke så mange andre som blogger, og for det andre har jeg en merkelig greie hvor jeg faktisk synes det er interessant å lese ting ukjente mennesker skriver. Uh, det hørtes nesten litt psykopat ut når jeg leste det sånn svart på hvitt.

I morgen stikke jeg til Larvik. Det blir kult! Jeg gruer meg skikkelig til bussturen da. Det blir vel sånn 10 timer reising til sammen. Først tog til Trondheim, så Lavprisekspressen til Oslo, så Grenlandsekspressen til Steinsholt (eller hva det nå heter). Men det er sikkert vedrt det. I Larvik skal vi gjøre masse gøy. Blant annet se Across The Universe igjen. Jeg må bare nevne den (igjen? har sikkert gjort det før) - Den er så flott! Passe merkelig til tider, men jeg liker det de har gjort med sangene. Og jeg liker skuespillerne. Høhø.

Over til noe helt annet: Komitetemaet mitt for EYP-sesjonen i Lillehammer. Hva var det igjen da? For å være ærlig huska jeg ikke helt hvilken komite det var jeg skulle være på. Jeg HÅPER det var denne:
IMCO – Committee on Internal Market and Consumer Protection
Giant vs. dwarfs:
Is the European Economic Area turning supranational? How can sovereignty and independent monitoring mechanisms be assured with an ever larger and more integrated European Union?
Haha, det litt tid før jeg faktisk forsto at the European Economic Area er det samme som EØS. Når jeg forsto det, fant jeg ut at dette var en veldig bra topic for meg. Interesting! Ja, hvis dere har noen løsninger, så må dere bare komme med dem altså!

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

ja, serr. msn-space var TINGEN, ass. GOD TUR MED BUSSEN! det kommer til å gå knakende bra. (:
snX 2mårråw

camilla sa...

Sygna vgs? Kristen videregående skole? Jeg er ikke helt sikker, men mamma tror det kanskje er slik. Hvordan vet du om den, du som bor i Levanger?

Turen var jättekanon! Jeg fikk kjøre kjempemye, både disse vanlige veiene med 80, og de smale, svingete veiene rett ved vannet eller fjellet med 80. OG jeg kjørte opp i fjellet! Det er det morsomste jeg vet, krabbe seg oppover i krappe svinger og snu helt rundt på rattet. Haha!
Og naturen da, jeg syntes det var mye bedre enn noe annet jeg har sett omtrent. Kanskje fordi jeg kommer fra Bærum, eller er mer åpen for å se natur nå. Jeg vet ikke, jeg bare likte det skikkelig. Og på bildene, det ser jo bare halvparten så fint ut som det var i virkeligheten.

Du, det er skikkelig smart å holde seg unna dataen. Da føler man mye mer at man får gjort ting. Og når man først er ved data'n igjen, gjør man liksom mer fornuftige ting. Da er det ikke bare tidstrøyte, da må man sjekke ut ting og oppdatere seg.
Og enig med spaces vs. blogg, da var det mye lettere å komme inn på random peeps blogger. Og hvem hvem hvem synes ikke at det er litt interessant å lese hva ukjente mennesker skriver?

Nå har jeg en litt viktig ting å spørre om, så om du ikke ser kommentaren før det er for seint, må jeg spørre deg på msn eller mobil. Når er du i Oslo i morgen tidlig, og vil du jeg skal møte deg der med en gang? Eller kan jeg komme litt senere, så jeg rekker å pakke og dusje uten å stresse? Skal jeg ta med mat til deg også?

Nå ses vi vel snart, så jeg tror ikke det er så mye vits i å skrive en kjempelang kommentar. Heisveis!