mandag 16. mars 2009

Heisann! I dag har vært en passe interessant dag. Den starta med to veldig kjedelige norsktimer, hvor vi skulle svare på diverse kjipe spørsmål om språkhistorie. Deretter hadde vi en time religion hvor det eneste jeg gjorde var å skrive "Immanuel Kant. Født i 1724 i Øst-Preussen". I de tre timene med engelsk som vi hadde etterpå kødda vi litt (as usual) + at vi så filmatiserngen av Lord of the Flies. Vi har allerede lest boka, og jeg må si at når man ser alt på film så virker det enda sykere. Det er virkelig en syk, syk bok og en syk, syk film.

Etter skola var jeg på vasking, noe som jo er dødskjedelig - as usual. Mens jeg var der fikk jeg melding fra ei fra Namsskogan om at jeg skulle møte henne på Backlund for å ha jobbintervju klokka 5. Dvs. fikk jeg det litt travelt da jeg kom hjem og fikk så vidt tid til å hive i meg litt middag før jeg måtte stikke igjen. Jeg har nå fått tilbud om å jobbe i resepsjonen på Namsskogan Hotell, selv om jeg egentlig ikke søkte på den jobben og egentlig å være 20 for å jobbe der, men jeje - hadde tydeligvis ikke noe å si. Hadde jeg fått samme tilbud på Levanger, hadde jeg takket ja med en gang...men Namsskogan? Det er jo langt inni granskauen. Hva synes dere pips?

Ingen kommentarer: