mandag 23. mars 2009

LOST

Jeg har nå begynt å se sesong 1 av LOST igjen. Det gjør jeg fordi 1) Hallo, er det noen som
husker hvor sinnssykt spennende sesong 1 av LOST er?!, 2) Tenkte kanskje jeg kunne skjønne litt mer av hva som skjer på øya og 3) Fordi da har jeg noe annet å se på enn Scrubscrubsscrubs hele tiden (ikke at det er noe galt i det, men vil ikke ende opp med å faktisk bli lei). Så nå har jeg fått et gjennsyn med alle de kule folka som har forsvunnet ut av serien. En av dem - som jeg egentlig nesten hadde glemt - er Boone. Det sier vel egentlig seg selv hvorfor det er trist at han døde (sjekk bildet. Haha). En annen er Charlie, som er med helt til slutten av sesong 3 - han er jo bare kul. Litt sært å se han som narkis i sesong 1 da. Annen interessant info jeg har kommet over ved å se litt av sesong 1: Jin og Sawyer er skikkelig idioter her (og det er ikke en overdrivelse. Begge oppfører seg ganske bitcy, if you can call it that), Jack våkner opp på øya på akkurat samme måte denne gangen som når han styrter med flyet for andre gang på øya (altså i sesong 5), de oppdager isbjørnene allerede i de første episodene (hvor i alle dager har de blitt av nå btw?)

Det var det. Noen der ute som fortsatt er like stor fan av LOST som jeg er? Anyone? Pliis?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heii:)
Slængsi snakker:
LOST, du er ut da! Lost er så ifjor liksom! One Tree hill som er inn nå vettu! :D men savner faktisk den første sesongen av lost.. savner gode gamle tider av lost.

Ragnhild sa...

SYNES FORTSATT LOST ER BRA JEG!!! Selv om jeg blir gal av all den tidsreisinga deres...

Anonym sa...

Lost? Sure, whatever.