søndag 22. mars 2009

I går var en koeslig og ganske chill dag. Sto opp tidlig, spiste frokost, jogga en tur (noe som var gansk nødvendig med tanke på inntaket av sjokolade senere på dagen) og klokka 1 møtte jeg Ann Kristin for å dra på Magneten. Der kjøpte jeg NESTEN ganske mye rart, men det endte faktisk opp med at jeg ikke kjøpte noe. Jada, jeg er flink! Over til den litt mindre flinke delen: jeg og Ann Kristin brukte pengene på Oreos +++ istedenfor og dro hjem til henne og så Scrubs, Lost, The Grudge (vi har sett alle Saw-filmene nå, så hvis noen har forslag til teite skrekkfilmer vi kan se, så kom med dem!) og enda litt mer Scrubs. En veldig produktiv dag, med andre ord! Da jeg kom hjem rundt 10 ble jeg sittende på dataen og se på studenthybler i Bergen. De fleste så rimelig greie ut, og prisen var heller ikke så ille. Må si jeg gleder meg litt til å flytte dit, selv om det jo blir utrolig skummelt!

I dag ble jeg litt deppa av å våkne opp til snø, da det i går var solskinn og kjempevarmt ute. Planen for dagen er å få gjort litt lekser og øve til alle prøvene som kommer snart. I kveld skal jeg est sannsynlig på kino for å se Menn som hater kvinner. It better be good!

1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

bergen? var deti kke sandefjord? *hola**