onsdag 18. mars 2009

Jeg liker ikke miljøorganisasjoner

Det er som regel veldig herlig og sitte på skola og tenke at man egentlig ikke har noen planer for dagen når man kommer hjem, men believe it or not: det er egentlig ganske kjedelig. I dag har vært en slik dag. Selve skoledagen var i grunn ganske kjip: først to timer historie, så to timer norsk hvor vi plutselig fikk et gruppearbeid som vi skal være ferdig med til fredag (som vi egentlig ikke gjorde noe på). Så hadde vi en studietime, som jeg for det meste brukte til å finne kilder til prøven vi skulle ha i politikk og menneskerettigheter etterpå. Hvis du tror miljøorganisasjoner er interessant, så tar du feil! På fagskrivinga (altså prøven) skrev jeg den dårligste artikkelen jeg noensinne har skrevet. Den var så dårlig at jeg nesten ble litt flau der jeg satt. Men jaja, vi satser på at den ikke teller så mye, eller hva?

Fram til nå har jeg egentlig ikke gjort noen verdens ting, bortsett fra å installere den nye msn'en (som btw er litt stygg). Jeg tenkte kanskje jeg skulle jogge en tur, men det gadd jeg ikke (for jeg jogga i går - applaus til meg!). Nuh sitter jeg her og skriver en gruppeoppgave i gym til fredag. Morsomme saker!

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

Åh, i love skoleblogger (:

skal vedde på at den artikkelen ikke hadde så mye å si. jeg mener.

gruppeoppgaver <33

jeg syns resepsjonsistjobb er TØFT!
det er faktisk så tøft at jeg ser det for meg med en gang.
(ikke jobb så mye i sommerferien da)

Har egentlig alltid drømt om å jobbe i resespsjon. Du får liksom smile og være hyggelig, hilse og fikse på datamaskinen, ha håret i en knute (forresten! du må se helt annerledesut enn resepsjonister flest, åhja! ta en tatovering :D )
ja.

nå skjønner jeg ikke helt hvor Namsskogan Hotell er, da.
frittvilt?

kewz og klemzz fra lucy, syk og skrall, give me tjall

Anonym sa...

Tenk så fint å være resepsjonist da! Kunne ta imot alle som kommer, og gi dem et skikkelig GODT førsteinntrykk. Da kan du sitte der og være fru Ragnhild Zahl og smile og dele ut kaffe og drops. Nei og nei, hur fint som helst!

Applauderer for deg om du applauderer for meg som gikk 1 mil. Klapp klapp klapp klapp klapp.

Dette var en kort kommentar, for nå må jeg sove. Where is my mind?

ja, forresten: den artikkelen teller bare så mye som du lar den få telle.