torsdag 26. mars 2009

Nå sitter jeg og fryser på rommet mitt og vurderer å snart begynne å øve til norskprøven i morgen. Jeg har litt lyst til å drite i prøven, fordi stoffet er så utrolig kjedelig...but should I? Jaja, blir vel til at jeg øver litt uansett, men sånn som situasjonen ser ut akkurat nå, tror jeg ikke det kommer til å gå så veldig bra. Jeg kan vel bare være glad for at jeg ikke har fått ekstraoppgaver til historien i morgen (BURN!!). Jeg burde vel uansett gjøre leksa...hosthost...

De siste dagene har i grunn ikke vært så innholdsrike, med unntak av i går, hvor jeg først var en tur på Backlund med Slængsi, for så å dra for å se på at Stine og Therese spilte fotballkamp. Det var jækla kaldt, og kampen gikk ikke så bra, men jeg synes nå de var flinke!

Akkurat nå sitter jeg på pcn til bruttærn (?) fordi min egen pc ligger i reperasjonshylla til IKT. der har den ligget i noen dager, og den kommer sikkert til å forbli der en stund også. I følge "Bartemannen" hadde Dell i Trondheim lagt ned, så nå visste de ikke hvor de skulle få hjelp fra lenger. Way to go, IKT! Kanskje jeg også må skaffe meg en gigantisk og stygg lånepc...

Ingen kommentarer: