søndag 19. september 2010

Noen å snakke med

Wæow. Først må jeg bare si takk til whoever som var smart nok til å putte bloggen min på framsiden av side2. Snart er jeg like kjendiz som Linnéa ass. Til tross for denne mega-eksponeringen har jeg faktisk ikke fått noen tilbakemelding på "Punk'd by Rybak" fra VG. Lurer på hvorfor. Det kan nok ha noe med at de har hatt nok av andre kjekkaser å skrive om den siste uka. Gikk rundt med følelsen av å bli stalka av Ari Behn her i Oslo, men så skjønte jeg etter hvert at det bare var fordi noen var idiotiske nok til å avbilde han på en mengde reklameplakater. Hvem er det egentlig som vil bli møtt av dette synet hver gang man skal ta banen eller bussen?

Men så er jeg egentlig ganske letta over å ikke bli stalka av Ari da, så jeg skal vel klare å overleve med disse plakatene. Tror nok ikke han er typen som tar et nei for et nei. Hvordan tror dere han klarte å vinne prinsessa og halve kongeriket (vel, nå er han jo ikke kongelig da...eller jo...eller nei)? Tipper Märtha ble så lei av å høre "Märtha, du er som en sooohl fohr mæhj" til slutt at hun bare ga etter og gifta seg med fyren for å få han til å holde kjeft. Problemet var bare at han aldri holdt kjeft. Så nå prøver Märtha å holde seg aktiv og opptatt, sånn at hun skal få slippe å henge så mye med Ari. Og jeg må si hun gjør en god jobb med det! Det jeg derimot tror at Märtha har glemt å tenke på, er at selv om hun klarer å holde seg opptatt med pressekonferanser og diskusjoner med Joralf Gjerstad hele dagen lang, så må hun fortsatt komme hjem til dette:
 Stakkars Märtha. Skjønner godt at hun vil snakke med døde når alternativet er å snakke med Ari Behn.