mandag 11. oktober 2010

When David Guetta takes over

Oh my god ass, hakke tid til å blogge fordi jeg er så opptatt med å se på OsloGirls hele tiden. Tror det kommer ut en ny episode hvert femte minutt eller noe. Ikke rart de jentene der lever et travelt liv når de skal drive på å drikke seg dritings og sove i Frognerparken hele tiden. Neineinei, da synes jeg det er mye lettere å følge med på TrondheimBoys altså. Venter fortsatt i spenning på neste episode. Kommer den ampre stemningen mellom Morten og Martin til å utvikle seg? Hvem tar oppvasken i neste episode? Og sist, men ikke minst: kommer de til å kjøpe kalkunpanettene?

Heldigvis er det sånn at Oslo har mer å by på enn OsloGirls. En av fordelene med å bo i hovedstaden er at alle de kule artistene kommer hit for å holde konserter. Denne uka har det både vært Robyn og David Guetta! Bare litt synd at jeg er litt for kjip for begge de to. Jeg antar at konserten til Robyn hørtes ut som én jævlig lang sang med litt "I keep dansing on my own tralala come hang with me" innimellom. Hørt om variasjon eller? En konsert med David Guetta må vel egentlig bare være som en jævlig dyr kveld ute på byen. Du trenger ikke gjøre annet enn å gå på et helt gjennomsnittlig utested for å få høre "Sexy Bitch" eller "When love takes over". Sikkert mye mer plass på dansegulvet der også. Eneste grunnen til at jeg kunne ha tenkt meg å dra dit må være for å se hvordan han er i et one man show. I alle musikkvideoene han er med i ser han ut som et slags malplassert lite mobbeoffer som har fått lov til å henge med de kule gutta for en dag eller to. Synes også det hadde vært gøy å se etter hvor lenge han klarer å holde ut med samme dansemove. Du må da bli sliten i armene etter å gjøre dette i flere timer i strekk?
Kanskje en idé til neste treningsøkt?

Ingen kommentarer: