onsdag 27. oktober 2010

Korrupt karma

Siden jeg klarte å forsove meg i dag, får jeg tid til å blogge litt før dagens forelesning. Jeg har forstått det som at det er hipt og kult å blogge når man er på vei ut døra, og avslutte hele greia med "nå må jeg løpe. Blogges i kveld! :):):):)<33". Logisk det. Alltid trivelig å lese noe folk har brukt 5 min på å skrive!

Tror kanskje karma er ute etter å ta meg. Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor, men jeg har på følelsen av at det kan ha noe med all mobbingen av Alexander Rybak å gjøre. Tipper han har god kontroll over karma. Med alle de pengene han tjener, har han sikkert klart å gjøre hele karma-systemet korrupt. Grunnen til at jeg sier alt dette, er at jeg mistet nøkkelkortet mitt i går. Og det finnes ikke noe mer irriterende enn å miste nøkkelkortet sitt! Etter jeg hadde ringt på hos type hele bygningen og vurdert å ta bussen ned til Aker Brygge for å overnatte i mitt andre hjem, måtte jeg til slutt svelge stoltheten min og ringe på til Mr. Belgium, som jeg deler kjøkken med. Nå må jeg altså få meg et nytt kort, som koster hele 100 kr!!!! Pluss at jeg må fylle på månedskortet mitt i dag. Jeg blir helt ruinert!

Men altså. Det jeg egentlig skulle si her var at i går var jeg på step. Nå er jeg helt talentløs når det gjelder koordinasjon, men jeg hadde håpt at denne gangen skulle det gå greit, siden jeg har vært på det et bar ganger før. Selvfølgelig hadde Studentidretten bestemt seg for å komme med et nytt program, så da måtte starte helt på skrætsj igjen. Heldigvis sugde alle de andre som var der nesten like mye som meg, og hun som sto foran meg klarte faktisk å tryne i løpet av timen. Underholdning! Det som var enda mer underholdende, var at de brukte denne sangen her under timen:


Så denne timen skal jeg definitivt være med på oftere! Nå må jeg løpe. Blogges i kveld :):):):):)<333

....NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆT!

2 kommentarer:

Ida Winnberg sa...

HAHAHAHA! dansa du dansen? :o

Racsha sa...

I hope u did..! =D