mandag 25. oktober 2010

Money for Nothing

Hadde ikke trodd at jeg skulle begynne å angre på at jeg ikke har gjort nok med livet mitt allerede som 20-åring, men når jeg ser ting som dette her, kan jeg bare ikke la være:

Hvorfor var det ingen som fortalte meg at jeg måtte begynne å gjøre noe med livet mitt da jeg var 9 år? Det var ingen som oppfordret meg til å flytte ut, tjene mine egne penger eller gjøre noe fornuftig på den tiden. Dermed har en 9-åring tatt meg igjen. Thanks a lot, mamma og pappa!

Kanskje det er derfor nettsiden som kan fortelle deg alt som er verdt å vite om Norges befolkning (bedre kjent som skattelister.no), har nettopp dette å si om meg:
Begynner med andre ord å stresse litt med å få disse tallene til å bevege seg i positiv retning. Én løsning er å ringe på døra til en viss smådesperat (beklager til alle store fans) spelemann bosatt på Aker Brygge:

Eventuelt kunne jeg prøvd å skru opp tempen på hendene mine litt:

Her har jeg altså flere muligheter. Og til tross for at småttiser som Willow Smith stresser meg litt, kan jeg puste litt ut ved tanken på at Joralf Gjerstad er født i 1926. Jeg har med andre ord noen år å gå på.

Ingen kommentarer: