fredag 29. august 2008

All at sea


Hey folkens! Jeg kjøpte jakka/kåpa jeg hadde så lyst på. Ikke veldig lurt av meg egentlig, med tanke på at jeg ikke MÅ ha en ny jakke nå., men det er mye annet rart jeg faktisk må ha. Ops, hvem er dum?Men 500 kr for en fin jakke er faktisk ikke ille for tiden! Desverre er det en del andre ting å bruke penger på for tiden. Skoletur, russeklær sånne ting. Kjipt. Får håpe jeg har litt penger igjen når skoleturen kommer da. Oh, jeg gleder meg sånn! Jeg håper det ikke blir sånn gjengete. Vi skal reise sammen med to andre klasser, så jeg frykter egentlig at alle bare går til sine gamle gjenger og splitter klassene helt. Og det er jo litt kjipt, for da er det ikke akkurat noen klassetur lenger. Men jaja, vi sparer penger. I helga skal jeg til Trondheim og besøke Ann Kristin. Det blir gøy! Blir godt å slappe litt av, selv om jeg egentlig burde gjort lekser hele denne helga. Tredjeåret er hardt! Eller så er det bare jeg som tar det litt mer seriøst og faktisk gjør leseleksene mine. Timene blir faktisk mye mer interessante da. Nå burde jeg egentlig skrive en analyse av The Story of an Hour. Ouch. Pluss at jeg probably burde lese religionsleksa til mandag, finne ut litt mer om hva jeg skal ha om på særemnet, jobbe med presentasjon i engelsk og i politikk og menneskerettigheter. Og selvfølgelig: lese alle de andre leksene. I neste uke skulle vi visst få en innlevering i norsk også. Joy!

Ingen kommentarer: