lørdag 26. september 2009

Etikk


Nå sitter jeg her og leser om etikk og hører på Die Polizei av Kaizers Orchestra (trolig tidenes fineste/særeste sang). Ute er det så mye regn og tåke at jeg nesten ikke kan se toppen av Fløien ut av vinduet. Ikke noe nytt akkurat. Grunnen til at jeg leser om etikk, er at vi har innlevering i Bedriften neste uke. Det er godt å faktisk kunne lese om noe jeg interesserer meg litt for, og ikke bare finne ut hvor man skal plassere de ulike kostnadene i et regnskap eller finne ut hvor mye salget i en nettburikk kommer til å øke etter at vi har gjennomført en reklamekampanje. Ikke misforstå, jeg er rimelig sikker på at økonomi og administrasjon er rett linje for meg, men jeg savner litt drøfting og refleksjon og lesing mellom linjene. Savner videregående litt, jeg.

Nå har jeg egentlig ikke noe mer interessant å si, bortsett fra at det er lørdag og at vi skal ut i kveld. Det blir moro...vi får håpe at tirsdagens hendelse ikke gjentar seg. Over og ut!

Ingen kommentarer: