lørdag 19. september 2009

On top of the world



I dag har jeg som dere kanskje ser vært på fjelltur. Turkammeratene mine var Samsung Soul U900 og en pulsklokke jeg endelig har forstått hvordan fungerer. Fjellet jeg besteg var altså Ulriken. I motsetning til forige gang jeg skulle gå opp dit, var det i dag litt finere vær. Dermed kom jeg meg denne gangen helt opp uten noen store problemer. Må si at Fløien er et lite fillefjell i forhold til Ulriken og at turen opp dit var en skikkelig bra treningstur. Går jo i omtrent 90 grader oppoverbake halvparten av veien. Jeg møtte faktisk på noen som jogga første halvdel opp. Til dem sier jeg bare: oh my god! Jeg ble så anpusten som jeg bruker å bli noer jeg løper bare av å gå oppover. Det var egentlig en litt større utfordring å gå ned, siden jeg ikke eier balanse. Men jeg klarte faktisk å komme meg ned uten å tryne! Den eneste "skaden" jeg fikk av turen, var nok at jeg holdt på å fryse av meg fingre, tær og nese der oppe. Note to self: det er kaldere 643 meter over havet enn det er bare et par meter over havet.

Nå er det markedsføring som står for tur. Snakkes! Og gjerne legg igjen en kommentar om du vil gjøre meg lykkelig. Du vil vel det, ikke sant?

4 kommentarer:

Siljs back in levanger sa...

Ja, såklart æ vil :D
Æ e fast leser :D

camilla sa...

Jeg vil at du skal være lykkelig, så her er en liten kommentar:

Jeg er mektig imponert over din treningsvilje i Bergens fjell-landskap. Skikkelig tommelopp til deg, mann.

Eline sa...

Gjør jeg deg lykkelig nå? :)

Ragnhild sa...

:D