onsdag 9. september 2009

Morn! Akkurat nå sitter jeg og drikker kaffe og leser Dagens Næringsliv. Føler meg så voksen altså! Noooot. Jeg venter på at Ida skal stå opp, noe jeg tviler på at kommer til å skje med det første. Ida skal nemlig skulke forelesningene i dag! Sånn er altså hun. Dermed må jeg vandre alene til skolen i dag for å ha tre timer med foretningsjus. Det er så synd på meg altså.

Ellers kan jeg meddele at jeg gleder meg til helga. Da skal vi nemlig finne ut hvordan utelivet i Bergen by er for folk som ikke har fylt 20. Jeg har ingen forventninger, for jeg har nemlig hørt at det skal være rævva. Såååeh noen 20-åringer som har leg til meg? Søndag blir en enda bedre dag. Da får vi endelig TV! Det skal bli så fantastisk. Jeg savner å se Scrubs på noe annet enn en liten pc-skjerm, jeg savner nyheter, ja, jeg savner til og med reklame!

Men nå må jeg vel rusle til skola snart. Over og ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

bitch! ;@ d va itj me meininga da! satt jo bare vekkeklokka på feil!

Ida