torsdag 15. mai 2008

Holy mother of frick

Dette er en helvetesuke. Ingen tvil om det. Alt er så jækla stress! Heldigvis er jeg ferdig med å lage porosjektet (manlger bare å framføre det), ferdig med presentasjonen av bokrapporten og endelig ferdig med det forbanna EYP intervjuet. Jeg vet virkelig ikke hvordan det intervjuet gikk altså. Det viste seg at jeg var aller først, og jeg hater å være først. Jeg er aldri først. Alltid i midten. Midten er fint. Føler at jeg liksom ikke fikk sagt alt jeg ville, at jeg utelot noen av de viktigste tingene. Og om jeg ikke kommer med, er det jo på en måte litt flaut, siden alle de andre er ett år mindre enn meg, tillegg til at jeg har vært med på dette to ganger før. Fysj, så nervøs jeg er for å ikke komme med nå! Intervjuet gikk ikke som planlagt i det hele tatt. Jeg hadde så utrolig mye å si, men så stilte dama meg så masse forskjellige spørsmål at det ble litt vanskelig å følge planen. Men jeg satser på at om det var noe som i følge henne var viktig å ha med, så ville hun nok ha spurt meg om det. Herreguuuuuud, NERVØS!

Og ellers? Jeg vet ikke. Har ikke hatt mye tid til å tenke på ellers akkurat nå. Jeg tenkte meg egentlig ut en tur i morgen, men tror ikke det blir noe av. Har mer lyst til å slappe av, egentlig. Men nå får jeg vel fortsette å skrive på film-reviewet mitt. Gaah.

Jeg liker ikke å være nervøs.

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

LaLaLa. har du det bra?
jeg sitter på skolen nå, og på datarommet her er det et takvindu, og sola skinner rett fra takvinduet og ned på meg.

LaLa, hva var det du var til hjelp om? som du kommenterte hos meg.
har du tenkt noe mer på sommerferien? det var helt greit her at dere kom, og jon hoppet til og med litt opp og ned, hihi.
:D

Seriøst, har du sett noen av de som er sånn fashionillustratere? De tegner så jævla bra! du burde gå å sjekke noen, for det er så JÆVLA KULT.
jeg har to bøker om det nå. En som er MIN og en jeg har lånt på biblioteket, og jeg fatter ikke, FATTER IKKE at de klarer det.

kanskje det er et program her på dataen jeg kan prøve meg i. jaja.

igjen, håper jeg alt er kjempe bra med deg, og at du får en bra eksamenssesong, ehm, det var litt rart å skrive, men likevel.

kommentar UT

camilla sa...

Ei, tusen takk for oppmuntrende ord. Er vel egentlig det greieste noen har sagt til meg på en stund. Varma skikkelig.
Og det med sømlinje, jeg tror egentlig at det er en blanding av at jeg ikke 100% vil, og at jeg tror jeg ikke vil fordi jeg ikke kan. Om det ga noen mening. Jeg har ikke så lyst til å gå noen sømlinje, faktisk. Det hadde vært gøy. Det er mye jeg tenker hadde vært gøy, men det er ikke dermed sagt at jeg gjør det. Noe er best å bare tenke på.

Du er også ganske imponerende da, BI og greier. Det hadde jeg aldri kommet inn på, med mindre jeg satt og gjorde lekser hvert ledige minutt på allmennstudie (noe som du kaaanskje gjør?).
Jeg er lei av å måtte tenke på å prestere hele tida. At alt jeg skal gjøre må gå så bra, og at jeg skal yte mitt beste konstant. Javisst, det er morsomt noen ganger, når jeg ser at jeg faktisk var flinkere i noe enn jeg trodde. Men det er slitsomt å være flink i prosjekt til fordypning. Denne siste mappa teller noe somt sånn freakings 90% av karakteren, og jeg er redd det går dårlig. Jeg har liksom gitt litt opp.
Glad det er sommerferie snart.

Jeg holder fortsatt på med drømmeteksten! Jeg får ikke til å skrive noe som helst, og det irriterer vettet av meg! Real frustrasjon og litt sinne, er det jeg føler nå. Det skal da ikke være så bloody vanskelig, men jeg får ikke skrevet noe. Jeg må sette meg i skrivehumør, men aner ikke hvordan.

Kanskje Roger er broren til Jo, asfaltens knekt, asfaltens prins. Høres litt sånn ut, ja.

I dag skal jeg på konsert. Live elektronika. Haha, ikke noe jeg hadde gått på vanligvis, men en venn av Marte inviterte henne (han skal jobbe med det), så da spurte Marte om jeg ville være med.
På fredag er det en konsert der noen spiller Zappa, men pappa orket ikke gå med meg, så den får jeg nok ikke godt på. Ikke er det noen som kan være med meg heller, og jeg gåkke alene, no way.

Hvordan går det med stresset ditt da? tell me EVERYTZING.