tirsdag 27. mai 2008

NEVER AGAIN!

W00t! Jeg er ferdig med eksamen, i motsetning til mange andre jeg kjenner! Haha, suckers! Så kan dere sitte der da, og skrive på engelsken deres og tenke at dere skulle ønske at dere var ferdig.

Det er litt rart å tenke at jeg "aldri" skal ha matte igjen. Jeg skal vel garantert ha det da. Iallefall hvis jeg skal gå BI. Massevis av tall. Egentlig synes jeg det er litt greit, for tro det eller ei; kommer til å savne matten litt *snufs*. Yeah right. Så folkens, forslag til hva jeg skal gjøre i de 6 (mhm, 6) neste FRIDAGENE? :D

4 kommentarer:

camilla sa...

Du kan vel komme i bursdagen min på lørdag? Den blir ute, i partytelt med terassevarmer. Ingen, INGEN, ville leie ut til oss, oss pøbelunger.

Ja, KYLLING ER SÅ DIGG, NAM NAM, JEG KUNNE SPIST KYLLING HELE DAGEN LANG. Helt seriøst, kylling er jo dødsgodt. Bortsett fra kyllingvinger, med hår og bein og det hele, GRØSS.

Jeg ville kjøpe Fairetrade-appelsinjuice, men det var bare så pokkers store kartonger, så jeg landa på en liten en fra Tine. Hvorfor har de ikke små Faitrade-appelsinjuicekartonger også? Sannsynligvis ingen vinning på det. Men alt handler ikke om profitt! Blæ. Smakt mangojuice, forresten? Tror Tine selger den, med eple til. Den er digg. Mango er digg. Diggdiggdigg.

Ånaj, så d0m jaj var! risteåp Jaj har lagra sjokka-smileyen som noe helt anna, d0me maj. Men nuh veht jehg deht.

Halvannen time å kjøre, tror jeg. Jepp, i Østfold. Jeg vet ikke om det er en særlig stor by? Jeg oppfatter det ikke sånn. Nei, ikke i forholdt til Oslo, Trondheim, Bergen... Den er vel grei nok?

Sannsynlighet er dritvanskelig! Husker jeg sleit med det, fikk det aldri helt til. For noen rare formler og.. blabla, drit.
Men enig i at man kan savne matte. Jeg har savna matte. Har jo hatt det i rundt 10 år, og så skal man ikke ha det lenger? Merkelig. Og det er litt koselig også, sitte og regne, føre inn i firkantene i ruteboka. Det ser så ryddig ut! Det liker jeg.

Nei, egentlig å skulle jeg bare skrive mer på norsken. Du se rjo hvordan det gikk, nå skal jeg bare legge ut noen bilder og snakke fra meg, så skal jeg fordype meg i den fantastike "drømmen" min. Heiaaa.

Lucy Mörck sa...

blablabla.
Så greit at du er ferdig med Eksamen :D
GRÆTZ!!!

seriøst, du kommer sikkert til å få det topp på BI, og jeg kan jo sende de fremtidige matteleksene mine til deg, så du har noe å finne på. hihihi (:

Hmm, jeg er ikke elt sikker på det med bloggen din, tor kanskje bare at sidene er litt treige til å oppdatere, for det er polkadotsbloggen opgså, høhø.

jajajajja.
har ud noen flere eksamner da?

Lucy Mörck sa...

ÅhÅh, så deilig å bli ferdig med eksamen for i år daa :D

Så du valgte nordmenn i olje, saken?
Tøft, la oss steke som sardiner :D

Hmm, oppdrag var... Tja, jeg vet ikke. JEg hadde ikke noe å finne på innimellom, og Media-folka var ute på plenen nesten hele tiden, og jeg tok bilder av dem fra vindauget. (hvor jeg seff ønska å plutselig se deg og leifelure med en fullpakket piknikkurv, klar til å ta meg avsted til de evige piknikmarker, eller noe sånt)

Syns dine forslag om oppdrag var litt morsome, hvertfall. hihi.

Nei, vi har ikke blit trukket i eksamen enda, men kan komme opp i matte eller naturfag, blablabla.

Du og Camilla er forresten her når det er nattby! DET er kosleig det. hele Larvik er ute i byen til klokka 12, også skal vi moshe til Lene Alexandra, du er med på det? :D

Ellers har jeg det kjempe bra, øynene mine er kjemperøde og hovne, og "rynkete" som mamma utbroderte om.
Tror ikke jeg har fått sovet nok i det siste. Hvordan er dine øyne?
Syns du kan kjøpe deg sånne Mods (Moods?) of Norwaybriller med elg i solnedgang på, de er så tøffe. En ekte trønderælj.

Hvordan har du det da? jeg har planer om å komme på msn snart, har bare ingen data forøyeblikket (eller, har det akkurat NÅ, men siden jeg har hjemmedag og må sy skjørt, så kan jeg ikke msnene lixåm)
åssen gåre der da? Er du ute å ragnler om natta igjen nå? risteåp

blowface. (s-:)

Lucy Mörck sa...

jahLove!
Du skj�nner, jeg har et lite problem, for datamaskinen min fungerer ikke. Kan ikke du og Camilla p� eigahand finne ut n�r det passer for dere � komme? den uka som slutter med 12 13 og s�nt.
Tror kanskje det er i fellesferien, men det var greit sist jeg spurte hvertfall. Forresten er Sch�stih og Murten her ogs� da, men de bor hos naboen.
(og er veldig hyggelige)

JaJa, n� er jeg hos mormor,
hvor er du?
Jeg skal ikke fortelle noen om DDV. (ikkje dvd)
eller, DDH som noen 14tiser ville sagt.

H�per alt st�r helt super bra til med deg. Gleder meg til � f� en skikkelig oppdatering over alt som har skjedd i det siste :D
n� husker jeg ikke helt hva jeg kan svare p� i kommentaren din, s� jeg avslutter n� og skal spise frokost med mormor og Edvard og mamma og pappa og jon som hilser. (mamma hilser ogs� hun hadde lest kommentaren du hadde skrevet og syns den var kul)

So long :D
ha en str�elden dag