lørdag 10. mai 2008

O herlige laffisliv

Tittelen sier vel sitt om hva dette innlegget skal handle om. Det er godt å endelig kunne slappe litt av. Ikke at jeg egentlig har gjort så veldig mye den siste uka, men nå er jeg iallefall ferdig med alle tentamene. Og det er en herlig tanke. Bare 1 1/2 til vi får vite om hva vi kommer opp i på skriftlig eksamen da. Jeg håper at jeg er like heldig som i fjor (høhø) og kommer opp i muntlig. Så lenge det ikke er spansk, så klart.

Så var det dagen i dag da. Jeg klarte å forsove meg, i den forstand man faktisk kan forsove seg i en helg. Jeg har blitt stor fan av å stå opp tidlig i helgene, for morgenen er en veldig koselig del av dagen, som man ellers går litt glipp av sånn mentalt sett (iallefall jeg som ikke henger helt med på morgnene i ukedagene). Videre utover dagen har jeg ikke gjort mye annet enn å sitte ute i hagen å lese. Skikkelig herlig vær! Så måtte jeg gå inn litt, for jeg måtte jo få med med Hallo i uken. Are Kalvø is teh man! Etter en del lesing og en smule radio, laget jeg verdens mest geniale måltid: kyllingfilet med ris, chips, salat og sist men ikke minst, kremet kyllingsaus. Mmmh. Får meg til å mimre litt tilbake til forige sommer da jeg og Camilla var hos Lucy. Det var koselig det! Tenk at det snart er et år siden! Men jeg synes vi burde gjenta det igjen i år altså! Bare at denne gangen må vi kanskje lage en eller annen sær veggiserstatning for kyllingen til Camilla. Hell yeah!

Planen for i dag (eller for helga generelt) var å få gjort litt engelsk. Dvs. jeg MÅ gjøre engelsk. I hele år har det egentlig vært litt lafft, men nå har det virkelig hopa seg opp litt. Alltid like gøy når læreren merker ting på mensum hun ikke har sett før. Så da blir det filmanalyse, prosjekt og presentasjon av bokrapport til neste uke, regner jeg med. Bare å komme seg i gang!

Og her er de tingene jeg ville hatt bilde av om jeg hadde hatt et kamera:
*kyllinggiletrischipskremetkyllingsaus*
*bok*
*engelskbok*(?)
...eller ikke.

Tack og adjö, korven är död!

3 kommentarer:

camilla sa...

I eat kyllingfôr. I eat kyllingens food. Kylling er jo egentlig dødsgenialt og dødsdigg. Savner det litt, innimellom. (Jepp, det høres sikkert ut som om jeg får kjøttabstinenser, men det er helt feil for det er det bare du som får).

Laffisdager er jo de beste dagene, om det er sol ute. Og morgnen er undervurdert! Alle sover til tolv eller fire om dagen, men det er om morgenen det skjer. Særlig når det ikke er skole og man faktisk er uthvilt. Morning is zeh shit.

Til sist:
*Gratulerer med overståtte tentamner.
*Korven var död lenge før den var korv.

Lucy Mörck sa...

Haha, det er så gøy det som står på profilen til <3 risingsun7<3 det med at pølse / korv er et jævla rart konserpt. At man FØRST dreper dyret, for så å stappe det inn i tarmene sine igjen. MERKELIG.

jeg er skikkelig enig i at dere må komme assaaaa, herreGUDlissåm, vi hadde det jo så kewZ. Kasnkje vi kan arrangere en konsert til ære for dere :D hvor DSI spiller også!
DET syns jeg var lurt.

Haha, Græggi, nå vet jeg skikkelig hva du skal få til brsdage, PENGER så ud kna kjøpre deg et KAMERA

Lucy Mörck sa...

Hmm, uke 28 går ganske bra, så kan vi avslutte hele oppholdet med den beryktede zombiewalken på fredag den 11.

Phett! Kanskje du kommer til å gå sammen med Chirstine, som er søstra til William i stavanger :D