onsdag 2. juni 2010

Bedre sent enn aldri, bedre tidlig enn sent, bedre aldri enn dette

Oh my god, jeg må blogge om MGP før det er for sent! Dere husker det fortsatt, ikke sant? Dere vet da vår kjære Didrik Solli-Tangen ble slått av blant annet han her

og denne guttungen fra Israel som har valgt Eurovision Song Contest som en del av sin Bar Mitzva. Kreativt!
Neida, wikipedia kan opplyse om at han faktisk er født i 1981, hvilket faktisk gjør han 1-2-3...29 år gammel!

Didrik ble også slått av 18 andre lekkerbisker med bra show og kvalitetsmusikk. Greit, jeg skjønner hvis dere har fortrengt det. Jeg skal prøve å ikke gni det inn. Det som er positivt er at Didrik slettes ikke er skuffet over resultatet, men skuffet over at pressen kan stille så idiotiske spørsmål. Forståelig nok, men hva hadde vel MGP vært uten den idiotiske pressen? Jaja, nok prat om unødvendig fjas og mas. Det som virkelig er KRISE her er at ingen av MGP-deltakerne ville feste med Didrik!!! Han hadde invitert masse MGP-folk til fest på hotellrommet sitt, men ingen av dem kom. Jeg tror nok tabben Didrik gjorde var å invitere folk han ikke hadde "sjangs på" . Jeg VEDDER på at om han hadde invitert la oss si fyren på det øverste bildet her, så hadde det nok blitt litt av en MGP-fest på Didriks hotellrom. Heldigvis hadde Didrik det moro uten den serbiske delegasjon (thank god) og våkna opp dagen etterpå med en skikkelig hangover
Jadda, selve definisjonen på hangover dette her

Grunnen til at jeg ikke har fått tatt opp dette viktige temaet på bloggen min før nå, er at jeg har valgt å kose meg med statistikk i stedet for å kose meg med gjengen ovenfor. Dårlige prioriteringer ja. Nå er jeg i hvert fall ferdig med statistikkeksamen, og har bare finans igjen. Jeg må rett og slett innrømme at jeg egentlig mister ganske mye av interessen for melodi grand prix og artistene sånn etter de er ferdige med å drite seg ut på scenen under finalen (utenom Rybaken da, naturligvis). Så når det kommer til kvalitetsmusikk denne uka her, har jeg valgt å gå en litt annen vei enn MGP. Denne fyren (eller rettere sagt: gutten) har gitt meg motivasjon til å overleve lange dager på lesesalen:

My heart is yours, Justin Bieber!

1 kommentar:

Sigmund sa...

Ehm, du veit at Justin Bierber er ei lesbisk jente?