lørdag 5. juni 2010

Creep

Er det bare jeg som ALDRI ser på youtube-videoene eller sangene folk legger ut på bloggen sin? Det er noe av det kjedeligste jeg vet, faktisk. Rett etter mammablogging (Stine, du er et unntak) og interiørblogging. Greit, vi skjønner at dere har den perfekte ungen, den perfekte mannen, det perfekte huset, den perfekte hagen, den perfekte sofaen, puten, de perfekte gardinene, maleriene, koppene, plantene.....

Oi, der sovna jeg faktisk litt av kjedsomhet. Det jeg egentlig skulle gjøre, var å fortelle dere at da jeg var i parken og grilla i dag, hørte jeg en fyr spille gitar og synge Creep av Radiohead. Fikk bare med meg sånn to sekunder av hele greia, men det var rett og slett fantastisk. Etter det har jeg gått rundt med Creep på hjernen i hele kveld. Vet at sangen er litt for kjent til å anbefale, men who cares, hør på den igjen! (eller gjør som jeg ville gjort i deres tilfelle - ignorer hele dette blogginnlegget)



Kan det ikke finnes litt flere duder som går rundt og spiller gitar? I don't care who you are, as long as you can play the guitar. Da mener jeg selvfølgelig ordentlig gitar, og ikke sånne tullinger som bruker fela si helt feil.

Ingen kommentarer: