fredag 11. juni 2010

Random numero 100000000000000000000000000001

Oh my frikkin' god, blogspot har oppdatert! De har fått nye maler, noe som er fint for oss non-htlm-nørds. Advarer på forhånd om at denne bloggen kan komme til å endre design oftere enn Alexander Rybak får nervøst sammenbrudd i den nærmeste framtid.

Sånn, der har jeg fått nevnt Rybak i dette blogginnlegget også. All PR er vel god PR (tipper det var Rybak som fant opp det uttrykket). Sånn egentlig sitter jeg her og depper over å ikke ha blitt invitert i bryllupet til Petter Stordalen. Når de først skal fikse luksusbryllup i utlandet synes jeg søren meg de kan invitere noen som setter pris på det i stedet for topp 10 på Norges skattelister. Trodde vi var venner jeg, Petty! Hæh, neida, nå skal jeg ikke prøve meg på en Tora Uppstrøm Berg her.

Mens Petter og gjengen koser seg i Marrakech (takk google), dør jeg bokstavelig talt på lesesalen hver dag. Det er så deprimerende at jeg dør enda mer av å tenke på det. Forresten, jeg bruker ordet død veldig ofte for tiden. Her kan dere få ett innblikk av hvor effektive visse mennesker er på lesesalen.

Ida og Sandiya er preget av eksamensangsten. Sånt som skjer når vi er ALENE på lesesalen fra klokka 8 om kvelden!!! Bra for oss, bra for effektiviteten.

BI - Business Intelligence my ass. More like Bullshit Idiots

2 kommentarer:

Ida Winnberg sa...

Nu va du slæm! :o Derre e tatt ut av sammenheng - for vi jobbe egentlig ganske så flittig!

Stinee sa...

no worries!! DU er invitert i bryllupet til meg og Fredrik ;)