lørdag 21. november 2009

The day after yesterday

Da var vi her igjen da. Jeg, Ida og Chris sitter på den delvis bomba stua (som ikke er så bomba fordi Ida av alle personer rydda litt i går) og er delvis bomba. I går tok vi oss nemlig en etterlengtet tur ut i Bergen by. Vi hadde alle (så vidt jeg vet) en trivelig aften med mye jabbing og free drinks (oh yeah). Vi møtte forresten også på noen trøndere i går - ei av dem var søskenbarnet til en som gikk i paralellklassen vår på videregående. Small world!

Rasten av gårsdagen var for så vidt ganske innholdsrik den også. Da skulle nemlig jeg, Ida og Sandiya prøve å finne ut hvor Framohallen lå - altså hallen hvor vi skal ha fire av eksamenene våre. Det gikk egentlig ikke så bra. Hvem hadde trodd at Fyllingsdalen var så stort? Hvem hadde trodd at Fyllingsdalen besto av mer enn bare Framohallen? Hvis du av en eller annen grunn har lyst til å lese mer om det fantastiske eventyret, kan du sjekke ut bloggen til Ida.

Nå skal jeg gå å/og dø (nei, jeg er ikke så god på og/å-reglnene - lev med det!). See you in hell!

Ingen kommentarer: