onsdag 11. november 2009

Tidenes mest ubrukelige TV-shop-produkter

Du skrur på TVn en lørdags morgen i håp om at det skal gå noe annet enn barne-TV og Sonen. Du oppdager til din skuffelse at det bare sendes TV-shop i flere timer fremover. Da skal jeg fortelle deg noe: TV-shop trenger slettes ikke å være kjedelig. For finnes det egentlig noe mer underholdende enn å se på overengasjerte, falske mennesker skryte av helt ubrukelige ting? Noen ganger lurer jeg på hvordan det er mulig å i så stor grad selge sjelen sin for å reklamere for noe så idiotisk som en hudkrem som fjerner alle kvisene dine på null komma niks eller en elektrisk sak som skal gi deg sixpack uten å trene. Nettopp fordi jeg synes dette er ganske komisk, holdt jeg på å knekke sammen i latter da jeg så en artikkel på tv2.no om tidenes mest ubrukelige TV-shop-produkter. Her er de to jeg synes var best:


Et såkalt "Privacy scarf". Driver du med tvilsomme ting på pcn eller ikke vil at omgivelsene skal forstyrre deg i lesingen, er nok dette den perfekte investeringen for deg!


"The Speed Fit" passer for deg som er så glad i å løpe på tredemølle at du ønsker å ta den med deg på en løpetur ut i naturen. Si ifra hvis du eksisterer!

2 kommentarer:

Ida Winnberg sa...

HAHA! Ska gjort masse for en sånn 3Dmølle!

Eline sa...

Haha! Det tror jeg var dagens latter, og dagen har jo ikke engang begynt! :D