tirsdag 10. november 2009

Kan noen...

...komme hit og tenne opp i ovnen for meg? Det er pisskaldt her og jeg klarer ikke en gang å få avispapir til å brenne! Hva farsken er problemet da?
...fylle opp kjøleskapet for meg og Ida? Det er sånn ca. 100 % tomt.
...ta eksamen i finans for meg? Jeg kan gladelig ta de fire andre eksamenene selv - null stress det - men akkurat DEN kan jeg gjeeeerne tenke meg litt hjelp til å gjennomføre.
...gi meg 2500 kr og lære meg å gå på ski/stå på slalom slik at jeg kan være med på vinterlekene 2010? For så vidt går det greit om jeg bare får de 2500 kr...å lære meg å stå på slaom vil vel være så og si umulig.
...pakke ut for meg?

Og hvis det er noe annet dere vil hjelpe meg med/gjøre for meg, så er det bare å si ifra! Jeg tar i mot med åpne armer!

Ingen kommentarer: