tirsdag 17. november 2009

Nær-døden-opplevelse

Nå har jeg i likhet med Ari Behn hatt en nær-døden-opplevelse (yes, endelig har vi noe til felles!). Neida, jeg har jo ikke det, men ikke langt i fra. Til forskjell fra Mr. Behn (om han regnes som en Mr.?), så jeg ikke livet passere i revy. Jeg holdt nemlig på å dø da jeg tok meg en liten løpetur i dag. Det eneste jeg så passere var super-trente sporty folk. Egentlig synes jeg det burde finnes flere medlidenhetsjoggere. Sånne som bare er ute og jogger for å få andre joggere til å føle seg bra. Når de ser sånne som meg kan de for eksempel prøve å ta igjen meg, men late som om de ikke klarer det. I tillegg synes jeg de kan innarbeide idiotiske løpeteknikker, som får meg til å tro at jeg ser ut som en profesjonell maratonløper. Så Stoltenberg, hvis du lurer på hva du skal bruke penger på, foreslår jeg statsfinansierte medlidenhetsjoggere som en ny post i statsbudsjettet. Tilbake til poenget. Grunnen til at jeg holdt på å dø da jeg jogga i dag, var at jeg stappa i meg en relativt stor mengde brownies, is og kaffe et par timer før joggeturen. Jeg kan i grunn forstå hvorfor det ikke er anbefalt.

I tillegg oppdaget jeg da jeg kom hjem til min store skuffelse at det ikke var Valens frokost-tv i kveld. Istedenfor sender TV Norge UNICEF Humorkveld. Når begynte TV Norge å bry seg om de fattige barna i Afrika? Jaja, kanskje de virkelig mener at "alle skal få"...

4 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

HEI!
Jeg lever (endelig) ^^
Har vært så syyyykt mye å gjøre, men nå er jeg ferdig med 4H, revy og alt annet som har med fritidsaktiviteter.
JEG ER FRI!

Hvordan går et emd deg? har ikke fått lest bloggen din på ei stund, men NÅ! skal jeg oppdatere meg p ådet, begynne å tegne, lese et par bøker, strikker ferdig et par sjerf. Ja. You name it.

camilla sa...

Hahahaha, dette er det morsomste innlegget jeg har lest på lenge!

Lucy Mörck sa...

Grunnen til at du skulle se på Unicefprogrammet var jo fordi Kaizers lærte afrikanske barn å lallla-e på 170 :D

Lucy Mörck sa...

Hoaho. I går leste jeg gjennom hele bloggen for å oppdaterer meg. (som en snill kjæreste jeg er, og litt dum)satt jeg nemlig oppe hele natten for å holde Håkon med selskap som gjorde norsklekse, så utnyttet jeg den første fridagen min megagodt og oppdaterte meg på vennene mine, hørte på noen repriser av radioresepsjonen og strikka litt på julegaveskjerfet til farmoren min. Yaj! I gjengjeld fiksa Håkon mew-billett til meg, og litt dårlgi samvittighet har jeg fordi jeg først sa til Camilla at jeg ikke vile være med når hun spurte. DEt tror jeg at jeg må prate med henne om.
JHAJA!. nok om det.
Jeg syns bloggen din har nådd nye høyder. Tror du er den eneste bloggen uten bilder jeg liker og leser alt av. :D (det er ikke fordi du er vennen min)

Når har du den eksamen da?
Jeg har akkurat skrevet en litt klisje, sprø stil om en gammel mann med sånn hukommelsegreier vettu. Hva heter det? demens? dement? ja. Dumt å skrive om det når jeg ikke vet hvordan man får det&hvordan det er å ha det, så derfor skrevj eg deg inn i et veldig kunstnerisk tema. Nå var det kanskje ikke så novellete, så blir kanskje trekk for det. JAJAJAJA.
Skole er fakk.
lalal. Hater skole ax, skal vi starte en revolusjon et sted i stedet? og selge historien vår til historiebøker og klassekampen?

Og ja, jegslutta på den ene, og den andre gikk megabra!

Jeg er sikker på at du ikke stryker i noen fag, eller hva? :D

Ja. Dette var en skikkelig Lucykommentar.
ER SÅ GLAD FOR Å VÆRE UTE I LIVET IGJEN!

Beklager.
mmæ:Z

(//_-)

(-(-(-_-)-)-)

<;.,..,=<

~(+_0)~

Nå sier Bjørn Eidsvåg at hvis han hadde møtt en Bjørn ville han sagt navnet sitt.
Han er jo dritmorsom? Hvorfor er han ikke så morsom på fjernsynet?