lørdag 14. november 2009

Lørrrrdah

Denne lørdagen gjorde noe jeg vanligvis ikke gjør på lørdager. Jeg sto opp klokka 09:30 og dro på skola. Helt frivillig. Ingen forelesning. Bare jeg som stakk på skola for å lese litt til eksamen. Har planer om å stikke på skola mer eller mindre hver dag fram til eksamenstiden for å lese nå, for jeg jobber så mye mer effektivt der enn hjemme. Det eneste kjipe med å sitte på skolen på en lørdag, var at jeg var svært så ensom. Sånn så det ut i 3. etasje:

Hadde omtrent en hel etasje for meg selv. Tipper det satt en del flere oppe på lesesalen, men der er det ikke lov å ha pc, så dit gadd jeg ikke å gå. Er ikke akkurat noe problem å sitte på et gruppearbeidsrom når jeg er den eneste der heller.

Og for å bevise at jeg ikke bare satt og tok usaklige bilder for meg selv:


Sjempemorrrrrrro, ikke sant????

Ingen kommentarer: